Londono fintech kompanija „Revolut”, besirengianti pradėti teikti bankines paslaugas Lietuvoje, paskelbė Vilniuje kuriantys 70 naujų darbo vietų. Tarp samdomų darbuotojų – vadovaujančios banko pareigybių pozicijos, taip pat – klientų aptarnavimo ir atitikties agentai, bei programuotojų komanda išoriniam ir vidiniam programavimui.
„Lietuvių indėlis mūsų įmonėje buvo ypač svarbus nuo pat pirmųjų „Revolut” dienų. Be to, Lietuvos universitetai ruošia ypač aukštos kvalifikacijos technologijų sektoriaus darbuotojus, kurie mums šio spartaus augimo etape yra būtini”, – teigia Revolut įkūrėjas ir vadovas Nikas Storonskis.
Pasak „Revolut” vadovo, nauji klientų aptarnavimo specialistai su Lietuvos vartotojais netrukus pradės bendrauti ir pagalbą programėlėje teikti lietuvių kalba, kadangi tai buvo vienas iš dažniausių vartotojų prašymų šalyje. Iki šiol, pagalba programėlėje buvo teikiama tik anglų ir lenkų kalbomis.
„Tai puikiai atspindi „Revolut” veiklos modelį – mes klausiame ir klausome, ko prašo mūsų klientai, ir tai įgyvendiname”, – kalba N. Storonskis. „Vien Vilniaus mieste 20 proc. vyresnių kaip 18 metų gyventojų naudojasi mūsų paslaugomis, ir mes aiškiai matome, kad dabar Lietuvoje jau pasiekėme tašką, kai reikalingas gilesnis vertikalus augimas, t. y., būtent vietos rinkai būdingų paslaugų kūrimas”, – pridūrė „Revolut” įkūrėjas ir vadovas.
„Finansų rinka pasaulyje yra ant pokyčių slenksčio, kuriame naujos kartos „fintech“ kompanijos radikaliai keičia industriją. „Revolut“ komandos plėtra Lietuvoje leis mūsų talentams įgauti itin unikalios tarptautinės plėtros patirties bankininkystėje, kuri yra neįkainojama auginant „fintech“ klasterį“, – teigia „Investuok Lietuvoje“ direktorius Mantas Katinas.
Artėjantis prie 4 mln. klientų visame pasaulyje, „Revolut” Lietuvoje šiuo metu turi per 170,000 vartotojų. „Sėkmingas licencijavimo procesas Lietuvoje sulaukė daug tarptautinio žiniasklaidos ir kitų fintech industrijos atstovų dėmesio. Neabejoju, kad šis mūsų žingsnis įkurti vieną iš pagrindinių programuotojų centrų būtent Vilniuje taip pat neliks nepastebėtas kitų įmonių, kurios ieško gerų specialistų ir palankių sąlygų plėtrai”, – teigia „Revolut” vadovas.
Kompanija rengiasi pradėti teikti bankines operacijas pirmoje šių metų pusėje. Įmonė pirmiausiai Lietuvoje pradės priimti indėlius, siūlys overdraftą bei asmenines paskolas.
APIE „REVOLUT”
„Revolut“, kaip skaitmeninę alternatyvą tradiciniams bankams, 2015 liepą įkūrė du buvę „Credit Suisse” darbuotojai – Nikas Storonskis ir Vladas Yatsenko. Pirmuosius klientus kompanija pritraukė savo pasiūlymu atsiskaityti kortele užsienyje bei daryti tarptautinius pervedimus taikant realų valiutų keitimo kursą, tačiau šiandien „Revolut” turi jau beveik 4 mln. klientų, o siūlomų paslaugų spektras apima kelionių bei išmaniųjų įrenginių draudimą, momentinę prieigą prie kriptovaliutų, automatinį pinigų atsidėjimo ir taupymo įrankį, išlaidų sekimo bei biudžeto sudarymo galimybes, ir kt.
Šiandien „Revolut” yra pritraukęs 336 mln. JAV dolerių iš tokių investuotojų kaip „Index Ventures”, „Ribbit Capital”, „Balderton Capital” ir „DST Global”. Kiekvieną dieną prie „Revolut” prisijungia apie 10 tūkst. naujų klientų, o mėnesio operacijų vertė jau viršija 4 mlrd. JAV dolerių.