Skip to content
Kauniečiams kasdienės naujienos
  • Kontaktai
  • Reklama
  • Išsikalbėk
Menu
Kauniečiams kasdienės naujienos
  • Naujienos
  • Visuomenė ir gyvenimas
  • Kultūra
  • Švietimas
  • Verslas
  • Krašto gynyba
  • Video
  • Sportas
Menu Close
  • Naujienos 
    • Naujienos
    • Visuomenė ir gyvenimas
    • Kultūra
    • Švietimas
    • Verslas
    • Krašto gynyba
    • Video
    • Sportas
  • Kontaktai
  • Reklama
  • Išsikalbėk
Search for:

Prisijungti

Priminti slaptažodį

Neturite paskyros? Užsiregistruoti

Recover Password

Jau turite paskyrą? Prisijungti

Registruotis

Jau turite paskyrą? Prisijungti

Penki mitai apie elektromobilius: kas tiko prieš dešimtmetį – šiandien nebegalioja

  • 2021-08-22
  • Kaunieciams.lt
  • Lietuva

Nors elektra varomos transporto priemonės keliais riedėjo jau daugiau nei prieš šimtą metų, daugybė su jais susijusių dalykų vis dar apipinti mitais. Kai kurie iš jų įsišaknijo dar tuo metu, kai elektromobilių technologijos nebuvo pasiekusios dabartinio lygio, o kiti sukerojo dėl informacijos stygiaus, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

Pirmas mitas: mažas nuvažiuojamas atstumas

Kai kalbama apie elektromobilių viena įkrova nuvažiuojamą atstumą, dažniausiai sakoma, kad jų galimybės šiuo atžvilgiu ribotos: esą jie negali prilygti automobiliams, varomiems vidaus degimo varikliais. Tai nėra visiška netiesa. Prieš daugiau nei dešimtmetį rinkoje pasirodę elektromobiliai negalėjo būti liaupsinami už ypač didelius įveikiamus atstumus.

Pavyzdžiui, pirmosios kartos „Nissan Leaf“ viena įkrova net ir nepriekaištingomis sąlygomis įveikia apie 150 km, o kadangi akumuliatoriuje neįrengta temperatūros reguliavimo sistema, nemenką reikšmę turi lauko temperatūra. Pavyzdžiui, žiemą, kai termometro stulpelis krenta gerokai žemiau 0 laipsnių, įveikiamas atstumas gali sumažėti dvigubai.

Tačiau šiandien situacija visiškai kitokia. Kaip pastebi jau tradicinėmis tapusių elektromobilių lenktynių organizatorius Darius Grinbergas, naujausių modelių galimybės yra daug geresnės nei prieš dešimtmetį.

„Yra nemažai elektromobilių, kurie įprastu režimu gali nuvažiuoti bent 300 kilometrų, kai kurie be didesnių problemų viena įkrova gali nuriedėti ir 400 kilometrų. Daug tai ar ne, priklauso nuo požiūrio, tačiau kasdieniams poreikiams patenkinti tiek tikrai pakanka, ypač jei važinėjama mieste“, – mano D. Grinbergas.

Tai patvirtina ir elektromobilių specifikacijos. Pavyzdžiui, kompaktiškas miesto elektromobilis „Peugeot e-208“ viena įkrova įveikia 340 kilometrų, didesnis „Volkswagen ID.3“ su mažiausia baterija nuvažiuoja bent 320 kilometrų, o su didesnio pravažumo „Škoda Enyaq“ galima nukeliauti bent 300 kilometrų (visi pagal WLTP).

Specialistai sutinka, jog elektromobilio įveikiamas atstumas viena įkrova yra labiau psichologinis barjeras nei reali problema. Mažai žmonių kasdien įveikia daugiau nei 300 km – daugeliui tokį atstumą įveikti per vieną dieną prireikia keliskart metuose. Šią situaciją palyginti galima su laikais, kai žmonės pradėjo naudoti išmaniuosius telefonus – greitai daugelis suprato, kad „Nokia“ telefonas su savaitę neišsikraunančia baterija nėra būtinas ir nėra problemos ją įkrauti naktimis.

Daug klausimų atsakyti padeda ir patys gamintojai. Pavyzdžiui, „Peugeot“ sukūrė specialią atmintinę vairuotojams, kur nurodoma, kokį atstumą elektromobilis gali įveikti atsižvelgiant, pavyzdžiui, į oro temperatūrą, greitį ar kitus veiksnius.

Antras mitas: įkrauti elektromobilį užtrunka amžinybę

Skeptiški vairuotojai dažnai mėgsta pabrėžti, kad akumuliatorių įkrovimas – ilgas procesas. Šiame mite yra dalis tiesios, tačiau tik tuo atveju, jei kalbama apie įkrovimą iš buitinio elektros lizdo ar namuose įrengtos mažo galingumo įkrovimo stotelės. Naudojant gerokai galingesnes viešąsias įkrovos stoteles, užtrunkama kur kas trumpiau. Galingesnės įkrovimo stotelės namuose taip pat sutrumpina įkrovimo laiką – namie elektromobilis visiškai įkrautas gali būti per kelias valandas ir gauti pakankamai energijos vien per pietų pertrauką.

Anot D. Grinbergo, norint įvertinti įkrovimo greitį, reikia atsižvelgti į tris pagrindinius aspektus: akumuliatoriaus dydį, įkrovimo stotelės galią ir tai, kokį maksimalų įkrovos galingumą priima elektromobilis.

„Jei akumuliatoriaus talpa yra 70 kWh, 50 kW galingumo stotelėje nuo 20 iki 80 proc. jo niekaip neįkrausi per pusvalandį, nes tai fiziškai neįmanoma. Labai svarbu, kokį galingumą priima pats elektromobilis. Daugelis naujausių modelių jau gali priimti 100, 150 ar net 250 kW galingumą, tačiau bėda ta, kad Lietuvoje yra tik viena tokio galingumo stotelė. Bet su laiku tai pasikeis“, – paaiškina D. Grinbergas.

Pavyzdžiui, 50 kWh talpos akumuliatorių turintį „Peugeot e-2008“ greitojo įkrovimo stotelėje, kurios galingumas 50 kW, teoriškai visiškai įkrauti pavyktų per valandą, tačiau jei baterija nėra iki galo išsikrovusi ir bus pildoma iki 80 proc., procesas truks apie pusvalandį. Šis elektromobilis iš įkrovimo stotelės gali priimti maksimalų 100 kW galingumą, todėl akumuliatorius pildant tokio paties galingumo stotelėje, viskas vyktų dvigubai sparčiau. Naudojant 7,4 kW galios namie montuojamą kroviklį, šis elektromobilis visiškai įkrautas būtų per 7,5 val.

Gamintojas tokiai baterijai suteikia 8 metų arba 160 tūkst. nuvažiuotų kilometrų garantiją, tad pagrindo nerimauti dėl jos patikimumo taip pat nėra.

Trečias mitas: elektromobiliai teršia ne mažiau nei tradiciniai automobiliai

Dažniausiai šis mitas grindžiamas tuo, kad elektromobiliui įkrauti naudojama elektros energija gaminama deginant anglį arba dujas, todėl į aplinką patenka daugybė teršalų. Tačiau šis mitas neatspindi tikrovės, nes šiandien vis daugiau elektros pagaminama aplinką tausojančiais būdais, naudojant atsinaujinančius energijos šaltinius.

„Elektromobiliai, kurie įkraunami naudojant net ir taršiausių elektrinių pagamintą elektrą, kenkia gerokai menkiau nei automobiliai su vidaus degimo varikliu. Konkretūs skaičiai labai priklauso nuo šalies.

Pavyzdžiui, net ir taršioje Vokietijos jėgainėje pagaminta elektra išskirs net 40 proc. mažiau CO2, palyginti su įprastu automobiliu. O Norvegijoje, kurioje elektra gaminama daugiausia iš atsinaujinančių šaltinių, šis skaičius apskritai artimas nuliui“, – teigia „Ignitis“ e. mobilumo produktų vystymo vadovas Andrius Šeršniovas.

Lietuvoje žmonės taip pat gali pasirinkti kokią elektros energiją nori gauti iš tiekėjo – galima pasirinkti naudoti tik „žalią“ energiją, gaunamą iš atsinaujinančių šaltinių.

Jo manymu, kalbant apie taršą ir jos tiesioginį poveikį žmonėms, svarbu atsižvelgti į tai, kad gamyklos ne tokios kenksmingos aplinkai kaip tradiciniais degalais varomi automobiliai.

„Elektrinės dažniausiai statomos toliau nuo miestų, jų kaminai iškeliami aukštai, kad gyventojų nepasiektų teršalai. Automobilių tarša kenkia tiesiogiai, nes jos miestų gyventojai neretai neturi galimybės išvengti“, – akcentuoja specialistas.

Ketvirtas mitas: elektros infrastruktūra nepajėgi aptarnauti elektromobilių

Tikriausiai daug kam yra tekę patirti, ką reiškia, kai dėl per didelės namų elektros instaliacijos apkrovos išmuša saugiklius. Tikėtina, kad vadovaujantis tokia patirtimi išplito dar vienas mitas, esą jei elektromobilių daugės, elektros tinklai taps nebepajėgūs energija aprūpinti visų vartotojų, todėl visą infrastruktūrą teks keisti iš pagrindų. Tačiau A. Šeršniovas išsklaido tokias abejones.

„Mes esame atlikę tyrimą, kas atsitiktų su elektros tinklu, jeigu staiga visi Vilniaus miesto Viršuliškių, Šeškinės, Žvėryno rajonų gyventojai pasikeistų dabartinius savo automobilius į elektromobilius. Paaiškėjo, kad jau šiandien tinklas visiškai susitvarkytų su šia apkrova.

Be to, šiuolaikinė įkrovimo infrastruktūra gana išmani: elektromobilį galima būtų įkrauti tuomet, kai tinklų apkrovimas mažiausias“, – paaiškina A. Šeršniovas.

Jis priduria, kad su tinklų perkrovos problema nesusidursime tikriausiai ir dėl to, kad elektromobilių akumuliatorių talpa didėja, todėl nebus būtinybės jų įkrauti kiekvieną dieną.

Penktas mitas: važiuoti elektromobiliu ne pigiau nei benzininiu automobiliu

Elektromobilių vairuotojai dažnai pabrėžia, kad nukakti 100 kilometrų kainuoja žymiai pigiau, nei tą patį atstumą nukeliauti benzininiu ar dyzeliniu automobiliu, tačiau skeptikai iš karto atšauna, kad tai netiesa, nes elektrinė transporto priemonė gerokai brangesnė. D. Grinbergas paaiškina, kiek tiesos šiame mite.

„Jei dažniausiai kraunamasi namuose ir naudojamas kol kas dar nemokamų įkrovimo stotelių tinklas, išlaidos tikrai bus mažesnės, nei važiuojant benzininiu automobiliu. Jeigu naudojamos mokamos įkrovimo stotelės, tikriausiai važiuoti elektromobiliu bus kiek brangiau nei automobiliu su dyzeliniu varikliu, bet pigiau nei benzinine transporto priemone“, – sako specialistas.

Jis pabrėžia, kad derėtų įvertinti ir kitus niuansus, kurie svarstykles gali nusverti elektromobilio naudai.

„Elektromobilis nėra toks reiklus priežiūrai – jam nereikia keisti tepalų, alyvos ir degalų filtrų, dėl regeneracijos sistemos stabdžiai tarnauja kur kas ilgiau nei įprastame automobilyje, todėl eksploatacija nepalyginti pigesnė. Tą pastebėjo taksi įmonės ar maisto išvežiotojai, tik kol kas tai dar neatkeliavo iki mūsų, tačiau užsienyje tokios tendencijos yra“, – priduria D. Grinbergas.

Hibridinių automobilių akumuliatoriai ir jų remontas – https://www.silentservice.lt

Šaltinis: LRT.LT

Užsiprenumeruok naujienas tiesiai į savo el. paštą

Taip nepraleisi svarbiausių naujienų!


Daugiau naujienų:

Pergalę prieš Lietuvą EŽTT pasiekęs Misiūnas žada vėl skųsti prezidento sprendimą neskirti jo teisėju

Gimtadienį švenčiantis Landsbergis ragina atsispirti blogiui: Lietuvą nuodija melas

Prasidėjo Karinių oro pajėgų pratybos „Budrus sakalas“

Vingio parke rengiamas paramos bėgimas „In Memoriam“, skirtas mirusiems kariams atminti

KAM atstovė: dėl Rupšio dantų buvo vykdomas didelis tyrimas, Karo medicinos tarnyba neteikė duomenų

STT „čekiukų“ byloje pareiškė įtarimus Seimo nariui Martinaičiui

Seimo Laisvės kovų ir valstybės istorinės atminties komisija pagerbė Mažosios Lietuvos genocido aukas

Ekspertė pasidalino psichologiniais triukais, kurie pravers plečiant verslą JAV

Šiaulių mero Visocko byloje prokurorė pareiškė 54,7 tūkst. eurų ieškinį

Kaune, Tauragėje ir Šiaulių rajone sukčiai iš žmonių išviliojo apie 41,8 tūkst. eurų

Tautvydas Barštys. Diagnozė Lietuvos politikams

Prokurorė: „Grigeo Klaipėda“ išleistų nuotekų užterštumas aplinkosaugines normas viršijo 166 kartus

Anduose rastas iki šiol nežinomos dinozaurų rūšies skeletas

Kada metas keisti čiužinį? Pagrindiniai ženklai

„Grigeo Klaipėda“ byloje dėl Kuršių marių taršos bus sakomos baigiamosios kalbos

Premjerė: apmaudu, kad kultūros bendruomenės protestai tęsis

Sinkevičius: kyšio neėmiau, Lobovas spekuliuoja vaikų tema

Kaišiadorių rajono tarybos narys M. Kuklierius kreipėsi į Generalinę prokuratūrą dėl UAB „Kaišiadorių vandenys“ veiklos

Tamašunienė apie priekaištus dėl partnerystės: socdemai, pasikvietę LLRA-KŠS į koaliciją, žinojo mūsų poziciją

Vaišvydavos bendruomenė kviečia pokalbiui prie kavos: kartu spręs vietos problemas

Seimo nariai nustojo net vaidinti rūpestį Lietuvos dirbančiaisiais

Prokuratūra: sprendimas pridėti 10 taškų prie VBE rezultatų prieštarauja įstatymams

SGD terminale įvykdyta pirmoji biometano virtualaus skystinimo operacija

Olekas apie Sabatausko sprendimą išstoti iš LSDP: geras, bet gal ankstyvas žingsnis

Siekiant kovoti su vėžiu ES, PSO ragina griežtinti alkoholio politiką

Lietuvos tenise tęsiasi graži tradicija – Rožinio kaspino turnyras

Pirmasis „Performanso meno savaitgalis“ Kaune suburs ryškius užsienio ir Lietuvos menininkus

Visvaldas Matijošaitis: „Buvęs kultūros ministras nevengdavo darbo metu ir ant sofos pamiegoti”

Į Lietuvą neįleistas suklastotus automobilio dokumentus turėjęs baltarusis

EK svarsto griežtinti tabako gaminių pardavimą ir vartojimą

Lietuviškas „X-Wing“ Ukrainoje: greitai įsijungs į kovą prieš rusų okupantus

Užimtumo tarnyba apžvelgė atlyginimų raidą: ryškėja nauji lyderiai

Miego svarba: penktadalis sunkių eismo įvykių – dėl mieguistumo ir nekokybiško poilsio

Stanislovas Buškevičius

Stanislovas Buškevičius: nepasiduokime iš Europos ateinančiai antisemitizmo bangai

NATO nori laimėti?

Kauno rajone užsiliepsnojus pastatui, iš jo evakuotas 21 žmogus

Policija: po futbolo rungtynių Kaune viešoji tvarka nebuvo sutrikdyta

Donatas Latkauskas. Kamščiuose dūstantis Kaunas – ką daryti?

Tūkstančiai žmonių minėjo Pasaulinę psichikos sveikatos dieną

„Tavo tikėjimas išgelbėjo tave” (Lk 17, 19) 28 eilinis sekmadienis

Rusijos provokacijos: „žalieji žmogeliukai“ Estijos pasienyje

Už šnipinėjimą Rusijai nuteistas Manovas savo skundo nagrinėjime nepasirodė

Kitą savaitę Ruginienė pradės konsultacijas dėl kultūros ministro: mano, kad tinkamiausia būtų Aleknavičienė

Seimas įstatymu reglamentuos šunų pagalbininkų darbą

Premjerės patarėjas smerkia Žemaitaičio pareiškimus apie Gelūną: žada vertinti ir pasisakymus, ir padėtį koalicijoje

Patogus apsipirkimas iš namų: ką verta rinktis internetinėse parduotuvėse?

Piniginiai panašumai tarp Lietuvos ir Rusijos (Video)

PSO: trečdalį Europos gydytojų ir slaugytojų kamuoja depresija

ES priimtos naujos taisyklės dėl mokamos politinės reklamos

Angelų kūrėja Giedrė Slavinskienė: „Mano žmogeliukai ne visada gimsta su sparnais“

Kaune atidaryta didžiausia Lietuvoje ekstremalaus bėgimo su kliūtimis trasa

Žvilgsnis į Vytauto Didžiojo karo muziejaus parodą „Birutės vardu šventą ugnį nešu”

Akriliniai dažai, jų savybės ir panaudojimo sritys

Kaune dviratininkas atsitrenkė į policininko automobilį

Migracijos departamento vadovu konkursu susidomėjo apie 10 pretendentų

Teismui perduota byla, kurioje vyras kaltinamas Kaune esančiame bute susprogdinęs granatą

Kauno rajone bus tiesiamas 4 km ilgio pėsčiųjų ir dviračių takas

Drobiazko advokatė: KT nutarimu teisminis ginčas nesibaigė

Raudondvario plente esančioje teritorijoje Kaune išsiliejo gyvsidabris

Ar Kaunas pagaliau turės dalyvaujamąjį biudžetą?

Pagerbti Kauno rajono mokytojai

Ruginienė sako, kad būtina tobulinti gyventojų perspėjimo sistemą: man nepatinka, kad ne visur girdime sirenas

Kauno valstybiniame lėlių teatre – ekologinė pasaka „Šiltnamis“: ar draugystė gali išgelbėti gamtą?

VSAT: dėl balionais gabenamos kontrabandos per operacijas sulaikyti 6 įtariamieji

„Eksporto kodas 2025“ Kaune: kaip Lietuvos verslui atsiverti pasaulio rinkoms

Robertas Kaunas: buvusio ministro S. Kairio įsakymas dėl nemokamų bilietų politikams primena sovietinius laikus

Mindaugas Kuklierius, Antikorupcijos komisijos pirmininkas

Ar teisus prezidentas, vetavęs vagims naudingas pataisas?

Stasys Buškevičius. Paauglių nusikalstamumas – atsakomybės nebuvimo pasekmė

Baudžiamojoje byloje nuteistas Gražulis: kreipsiuosi į Trumpą

Gyventojų evakavimo pratybos vyksta be trikdžių

„Išlįsk iš ekrano“ – atvira diskusija Kaune apie tai, kaip technologijos keičia mūsų gyvenimą

Budraitis perrinktas Nacionalinio dramos teatro vadovu

Teismas skelbs nuosprendį LGBTQ asmenų niekinimu kaltinamam europarlamentarui Gražuliui

PSO: pasaulyje mažėja rūkalių skaičius

Jonas Narsutis. Europos pramonės kryžkelė

Žemaitaitis turi kandidatą į kultūros ministrus: tai yra ne partijos žmogus

Vilniuje įvyko pirmasis „Žygis už gyvybę“: dalyviai ragino atkreipti dėmesį į gyvybės apsaugą ir žmogaus orumą

Žemaitaičio retorika kultūrininkų atžvilgiu nesikeičia: jie vakar rėkė, cypė, klykė, baubė

Atvirų durų diena Kaune: verslininkai kviečiami pažinti Rūmų bendruomenę

Nobelio medicinos premija už imuninės sistemos tyrimus skirta trims mokslininkams

Policija ir VSAT: apie surastus meteorologinius oro balionus informacijos neturime

Žiniasklaida: bankrutuoja dar vienas restoranas. „Piano Piano” žlugimas

„Sustiprink mūsų tikėjimą!” (Lk 17, 5), 27 eilinis metų sekmadienis

Siūlo palikti galimybę pacientams primokėti už nemedicinines paslaugas

Vyks įspėjamasis kultūros bendruomenės streikas: tikslas – atskirti ministeriją nuo „Nemuno aušros“

Ginče dėl Kauno Čiurlionio koncertų rūmų „Infes“ neturės atlyginti 10 mln. eurų žalos savivaldybei

Stasys Buškevičius. Darbo rinkos ateitis: kaip išsaugoti žmones, o ne tik darbo vietas

Mokytojų diena: už skaičių – žmonės

„Žalgiris” nukovė ir Eurolygos čempionus

Savivaldybės: kitąmet šildymo išlaidų kompensacijoms gali trūkti apie 60 mln. eurų

Prezidentas pasirašė dekretą dėl Adomavičiaus atsistatydinimo

Premjerė: kultūros ministras turi priimti sprendimą palikti pareigas

Dėl asfaltavimo darbų trumpam uždaroma dalis Birželio 23-iosios ir Partizanų gatvių sankirtos

Teismas pradėjo nagrinėti Rupšio dantų implantų bylą: buvęs kariuomenės vadas kaltės nepripažįsta

Kuriasi disleksijos sutrikimą turinčiuosius atstovaujanti asociacija

Du neteisėtai disponavę kvaišalais kauniečiai siunčiami už grotų

Senamiestyje – darbymetis: Rotušės aikštėje iki lapkričio vidurio uždaromas eismas transportui

Dar vienas gaisras Laisvės alėjoje: degė šiukšlės

Kauno ligoninėje mirė susižalojęs vyras

„Žalgiris” įspūdingai pradėjo Eurolygos sezoną

IN MEMORIAM aktorei Milei Šablauskaitei

Nuteistas kelyje Kaunas-Vilnius policininką pražudęs vairuotojas

Pergalę prieš Lietuvą EŽTT pasiekęs Misiūnas žada vėl skųsti prezidento sprendimą neskirti jo teisėju

2025-10-18

Gimtadienį švenčiantis Landsbergis ragina atsispirti blogiui: Lietuvą nuodija melas

2025-10-18

Prasidėjo Karinių oro pajėgų pratybos „Budrus sakalas“

2025-10-18

Vingio parke rengiamas paramos bėgimas „In Memoriam“, skirtas mirusiems kariams atminti

2025-10-18

KAM atstovė: dėl Rupšio dantų buvo vykdomas didelis tyrimas, Karo medicinos tarnyba neteikė duomenų

2025-10-17

STT „čekiukų“ byloje pareiškė įtarimus Seimo nariui Martinaičiui

2025-10-17

Seimo Laisvės kovų ir valstybės istorinės atminties komisija pagerbė Mažosios Lietuvos genocido aukas

2025-10-17

Ekspertė pasidalino psichologiniais triukais, kurie pravers plečiant verslą JAV

2025-10-17

Šiaulių mero Visocko byloje prokurorė pareiškė 54,7 tūkst. eurų ieškinį

2025-10-17

Kaune, Tauragėje ir Šiaulių rajone sukčiai iš žmonių išviliojo apie 41,8 tūkst. eurų

2025-10-17

Tautvydas Barštys. Diagnozė Lietuvos politikams

2025-10-16

Prokurorė: „Grigeo Klaipėda“ išleistų nuotekų užterštumas aplinkosaugines normas viršijo 166 kartus

2025-10-16

Anduose rastas iki šiol nežinomos dinozaurų rūšies skeletas

2025-10-16

Kada metas keisti čiužinį? Pagrindiniai ženklai

2025-10-16

„Grigeo Klaipėda“ byloje dėl Kuršių marių taršos bus sakomos baigiamosios kalbos

2025-10-16

Premjerė: apmaudu, kad kultūros bendruomenės protestai tęsis

2025-10-15

Sinkevičius: kyšio neėmiau, Lobovas spekuliuoja vaikų tema

2025-10-15

Kaišiadorių rajono tarybos narys M. Kuklierius kreipėsi į Generalinę prokuratūrą dėl UAB „Kaišiadorių vandenys“ veiklos

2025-10-15

Tamašunienė apie priekaištus dėl partnerystės: socdemai, pasikvietę LLRA-KŠS į koaliciją, žinojo mūsų poziciją

2025-10-15

Vaišvydavos bendruomenė kviečia pokalbiui prie kavos: kartu spręs vietos problemas

2025-10-15

Seimo nariai nustojo net vaidinti rūpestį Lietuvos dirbančiaisiais

2025-10-15

Prokuratūra: sprendimas pridėti 10 taškų prie VBE rezultatų prieštarauja įstatymams

2025-10-15

SGD terminale įvykdyta pirmoji biometano virtualaus skystinimo operacija

2025-10-15

Olekas apie Sabatausko sprendimą išstoti iš LSDP: geras, bet gal ankstyvas žingsnis

2025-10-15

Siekiant kovoti su vėžiu ES, PSO ragina griežtinti alkoholio politiką

2025-10-14

Lietuvos tenise tęsiasi graži tradicija – Rožinio kaspino turnyras

2025-10-14

Pirmasis „Performanso meno savaitgalis“ Kaune suburs ryškius užsienio ir Lietuvos menininkus

2025-10-14

Visvaldas Matijošaitis: „Buvęs kultūros ministras nevengdavo darbo metu ir ant sofos pamiegoti”

2025-10-14

Į Lietuvą neįleistas suklastotus automobilio dokumentus turėjęs baltarusis

2025-10-14

EK svarsto griežtinti tabako gaminių pardavimą ir vartojimą

2025-10-13

UAB “Kauniečiams”
Įmonės kodas: 307072731
PVM mokėtojo kodas: LT100017557011
Banko sąskaitos nr.: LT717044090113506715

info@kaunieciams.lt
Privatumo politika

Pranešk naujieną!

Pamatėte ar nugirdote kažką įdomaus ar šokiruojančio?
Pasidalinkite šia žinia su portalo skaitytojais.

Pasidalinti žinia

Copyright © 2025 Kauniečiams kasdienės naujienos