Jungtinių Amerikos Valstijų aplinkos apsaugos agentūra (EPA) naujausioje 2023 metų automobilių rinkos tendencijų ataskaitoje bendrovę „Hyundai“ pripažino pramonės lydere. Viename iš svarbiausių šio sektoriaus tyrimų apie šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimą ir degalų taupymą Pietų Korėjos gamintoja – antroje vietoje po vien elektromobilius gaminančios įmonės „Tesla“ pagal savo automobilių degalų sąnaudų ekonomiškumą ir CO2 emisijos dydį tarp visų masinių transporto priemonių gamintojų.
Ataskaitoje teigiama, kad nuo 2017 iki 2022 metų „Hyundai“ sumažino išmetamo anglies dvideginio kiekį vidutiniškai nuo 193,25 g/km iki 187,65 g/km. Korėjiečiai taip pat pagerino realiomis sąlygomis pasiekiamas vidutines degalų sąnaudas nuo 8,22 l/100 km iki 8,08 l/100 km.
„EPA automobilių tendencijų ataskaita yra svarbus pramonės degalų taupymo pažangos barometras. Mes didžiuojamės, kad naujausi duomenys atspindi mūsų pastangas gausinti našesnių transporto priemonių asortimentą. Pirmaujame mažindami anglies dvideginio išmetimą ir gerindami degalų naudojimo efektyvumą, nes stengiamės sparčiau žengti elektrifikacijos link. Manome, jog tai yra svarbus žingsnis padedant vartotojams sumažinti jų poveikį aplinkai, todėl planuojame toliau didinti hibridinių ir elektrinių transporto priemonių pardavimą 2024-aisiais“, – sakė „Hyundai Motor Company“ prezidentas ir pasaulinis vykdomasis vadovas José Muñozas.
„Hyundai“ yra įsipareigojusi elektrifikuoti savo asortimentą ir šiuo metu jau siūlo 10 elektrinių, hibridinių, iš tinklo įkraunamų hibridinių ir vandeniliu varomų transporto priemonių, įskaitant populiarumo sulaukusius „Ioniq 5“ bei „Ioniq 6“ ir visiškai elektrinę „Kona“ versiją. 2023 metais elektromobiliai sudarė 7 proc. „Hyundai“ pardavimo ir, palyginus su 2022 metais, šis skaičius išaugo 103 proc.
„Hyundai Motor Company“ iki 2030 metų planuoja visame pasaulyje pristatyti daugiau nei 17 naujų elektromobilių modelių ir atsiriekti 7 proc. globalios šio segmento rinkos.
Anot naujausios EPA ataskaitos, lyginant pastarųjų devynerių metų duomenis, pramonės sektoriuje naujų transporto priemonių išmetamo CO2 ir degalų taupymo rodikliai 2022-aisiais gerėjo labiausiai: buvo pasiekta rekordiškai maža anglies dvideginio emisija ir sutaupyta rekordiškai daug degalų. Preliminarūs duomenys rodo, kad ši tendencija išliks, o 2023 metų modelių rezultatai bus dar geresni.
Pranešėjų nuotr.