Į klientų klausimą, kodėl verta užsisakyti ir pasinaudoti „Google Ads“, skaitmeninės rinkodaros specialistas atsakytų, jog „Google Ads“ – efektyvi šių laikų skaitmeninės rinkodaros strategija, pasižyminti kiekvienam verslui naudingais privalumais. Būtent jie ir bus pristatyti šiame straipsnyje, kad „Google Ads“ naudą suprasti būtų lengviau.
1. „Google Ads“ didesni lankytojų srautai ir potencialių klientų skaičius
Šiandien „Google Ads“ yra laikomas vienu iš efektyviausių potencialių klientų generavimo įrankių. Jei reklamos parametrai bus tinkamai parinkti ir nustatyti, tai gali stipriai paveikti tikslinę auditoriją ir į interneto svetainę siųsti didelį potencialių klientų srautą. „Google Ads“ leidžia sutelkti dėmesį į žmones, kurie ieško to, ką siūlo jūsų verslas.
2. „Google Ads“ – lanksti rinkodaros platforma
Tie, kurie reguliariai naudojasi „Google Ads“ galimybėmis, nedvejodami pasakys, kad tai itin lanksti rinkodaros platforma. Ji tinka visų rūšių ir dydžių įmonėms, bendrovėms ar organizacijoms, užsiimančioms įvairaus pobūdžio veikla ir turinčioms skirtingas finansines galimybes. Paprasčiau tariant, su „Google Ads“ labai paprasta valdyti reklamą – paversti ją matoma arba sustabdyti jos publikavimą. Beje, šią reklamos rūšį galima derinti su daugeliu kitų rinkodaros formų ir programinės įrangos sistemų.
„Google Ads“ suteikia galimybę lengvai pritaikyti reklamos kampanijas prie tikslinių vartotojų, sutelkti dėmesį tik į konkrečius interneto vartotojų tipus. Pavyzdžiui, reklamą galima taikyti žmonėms pagal jų lytį, vietovę, naudojamo įrenginio tipą, „Google“ priklausančią svetainę, kurią jie lanko (pavyzdžiui, „Google“ paieška, „Google“ žemėlapiai, „YouTube“) ir kt.
Taip pat galima nustatyti savo biudžetą konkrečioms reklamos kampanijos sritims. Pavyzdžiui, galite nustatyti dienos biudžetą ir apribojimus sumai, kurią esate pasirengę išleisti už konkrečių raktinių žodžių paspaudimus.
3. „Google Ads“ – garantuota didelė investicijų grąža
Skirtingai nuo kitų rinkodaros strategijų, „Google Ads“ reikia mokėti tik už skelbimus, kuriuos žmonės spustelėja. Optimizavus „Google Ads“ kampanijas, galima gauti didelę investicijų grąžą, kuri neretai būna neįmanoma naudojant kitas rinkodaros strategijas.
Esminis „Google Ads“ kriterijus – laikas, kurio reikia, kad klientas galėtų sužinoti, kas tinkamiausia ir geriausiai veikia jo verslui. Norint gauti aiškius duomenis apie tai, kas duos geriausius rezultatus, reikia nuolat išbandyti ir stebėti savo reklamos kampanijas. „Google Ads“ tam puikiai tinka, nes yra labai skaidri ir visa reikalinga informacija yra lengvai pasiekiama.
Išsiaiškinus reklamos kampanijos sritis, kurios suteikia gerą investicijų grąžą, vertėtų sutelkti pastangas ir biudžetą toms sritims. Investuokite į perspektyvias ir sėkmingas kampanijas, kurios ne tik suteiks pelningų rezultatų, bet ir pravers ateityje.
4. „Google Ads“ – greiti rezultatai ir galimybė matyti patikimus duomenis
„Google Ads“ yra žinoma ir vertinama dėl greitų reklamos rezultatų ir aiškių ataskaitų teikimo.Lengva analizuoti reklamos eigą, nes ataskaitoje pateikiama aktualiausia ir svarbiausia informacija, pavyzdžiui, skelbimo spustelėjimų kartai, svetainės lankytojų įvesti raktiniai žodžiai, paspaudimų kaina ir pan. Dėl šių funkcijų „Google Ads“ reklama specialistų vertinama kaip itin patikima ir intuityvi reklamos sistema.
5. „Google Ads“ naudojasi dideliais, aukštos kokybės srauto šaltiniais
Dėl „Google“ dominavimo rinkoje ir didžiulės klientų bazės, šis paieškos gigantas gali kiekvieną dieną išsiųsti įmonėms didžiulį vartotojų srautą, jei tos įmonės turi tam skirtą biudžetą.
„Google“ didžiuojasi rodydama atitinkamą turinį ir skelbimus, o įmonė gali ir toliau tobulinti savo paieškos variklių algoritmus, nuolat gerindama turinio kokybę. Tai teigiamai veikia įmones, kurios reklamuojasi per „Google Ads“, nes šie skelbimai nukreipia lankytojus ir potencialius klientus į įmonės interneto svetainę, el. parduotuvę ar kt. Lankytojai, kuriuos siunčia „Google“, yra labiau linkę tapti potencialiais klientais, paklausti aktualios informacijos ar atlikti jums vertingus veiksmus, nei iš kitų šaltinių atėję lankytojai.
6. „Google Ads“ – daugiau informacijos apie savo rinką
Kiekvienam verslui svarbu patekti į savo geriausių klientų mintis. Susipažinus su savo auditorija, daug lengviau žinoti, ko nori klientai. Tačiau tai padaryti nėra lengva. Tradiciniai metodai, tokie kaip klausimynai, duoda ribotus rezultatus.
Tuo tarpu „Google Ads“ pateikia aiškią informaciją apie klientų įpročius ir norus. Tie vertingi duomenys, kuriuos „Google Ads“ leidžia sužinoti apie klientus, apima raktinius žodžius, kuriuos jie naudoja jūsų svetainei surasti, jų vietą, naudojamus įrenginius ir paieškos laiką bei dienas. Šią informaciją galima sėkmingai panaudoti tobulinant savo produktų ir paslaugų kokybę.
Sunku pasiginčyti, kad šiuo metu „Google Ads“ yra vienas galingiausių kada nors sukurtų reklamos įrankių. Ji glaudžiai susijusis su kasdien atliekamomis milijoninėmis interneto vartotojų paieškomis, o verslo savininkams suteikia unikalią galimybę tapti lyderiais rinkoje ir lankytojus paversti klientais.
Ieškote kokybiškos skaitmeninės rinkodaros paslaugos savo verslui?
Kreipkitės į šios srities profesionalus: tel. +370 678 51839, el. paštu info@seosprendimai.lt arba užpildydami specialią paraišką internetu – https://seosprendimai.lt/google-reklama-google-ads/. Ir džiaukitės profesionaliai išpildytais reklamos poreikiais!