Pamenate tokį reklaminį šūkį: „Ir į darbą, ir į sodą – nuvažiuosi tu su Škoda“? Jei nepamenate – nieko tokio. Tai gana sena reklama, matyt, iš tų laikų, kai Škoda automobiliai dar kėlė asociacijas su kokybe ir patikimumu. Panašu, kad nuo tada daug kas pasikeitė, kaip rodo vieno vairuotojo istorija.
Į portalo Kauniečiams redakciją kreipėsi nepatenkintas UAB „Baltieva“ klientas, kuris 2024 metų gruodžio mėnesį oficialiame salone Kaune įsigijo naują „Škoda Kodiaq“ hibridinį modelį. Pasak jo, automobilis nuo pat pradžių kelia rimtų rūpesčių.
„Mašina beveik nuolat turi problemų – po įkrovimo išsikrauna pagrindinis akumuliatorius, išsijungia stoglangis, neveikia kondicionierius, masažo funkcija kėdėje, o kartais ji tiesiog neužsiveda. Servisas žada atnaujinimą, bet nepasiūlo jokio laikino sprendimo. Komunikacija – minimali, viskas vyksta lyg per prievartą“, – teigė nusivylęs klientas.
Jo teigimu, servisui nepavyksta nei identifikuoti problemos priežasties, nei pasiūlyti realios išeities – esą viskas priklauso nuo būsimo programinės įrangos atnaujinimo, kurio data nežinoma. Iki tol, anot jo, reali galimybė suremontuoti automobilį tiesiog neegzistuoja.
„Nesuprantu, kaip galima toliau pardavinėti tokius automobilius, žinant, kad net servise jų nesugebama suremontuoti. Jeigu jau dabar jų negalima pataisyti be kažkokio būsimu laiku žadamo atnaujinimo, tai kodėl klientai apie tai nėra įspėjami?“, – retoriškai klausia pirkėjas.
Dar daugiau klausimų kelia, anot jo, „formalus ir atsainus“ serviso požiūris į situaciją. Nors problema egzistuoja nuo automobilio įsigijimo, sprendimo nepasiūlyta jau keletą mėnesių. Tuo pat metu, pasak kliento, tokio paties modelio automobiliai toliau aktyviai siūlomi naujiems pirkėjams – lyg jokių techninių pavojų nebūtų.
Portalo redakcija kreipėsi į oficialų atstovą – UAB „Baltieva“ – su konkrečiais klausimais:
-
Ar tai žinomas šio modelio defektas? Kokių veiksmų ėmėsi salonas ar gamintojas?
-
Kiek įprastai trunka laukimas tokiais atvejais?
-
Kodėl klientui nėra siūlomas laikinas sprendimas ar pakaitinis automobilis?
-
Ar kiti klientai taip pat patiria analogiškų problemų?
-
Ar šiuo metu parduodami tokie pat modeliai turi šį pavojų? Ar klientai apie tai informuojami?
-
Kaip vertinamas klientų aptarnavimas? Ar buvo atliktas vidinis vertinimas?
Deja, UAB „Baltieva“ į redakcijos klausimus iki straipsnio publikavimo taip ir neatsakė.
Kliento istorija kelia viešojo intereso klausimus: ar gamintojų technologiniai trūkumai netampa vartotojų problema, kai oficialūs atstovai ignoruoja atsakomybę, o komunikacija tampa vienpusiu eismu?
Jeigu turite panašių patirčių – kviečiame susisiekti su redakcija el. paštu info@kaunieciams.lt