Siekiant išlikti konkurencingais, šiandien versle nebepakanka remtis vien tradiciniais rinkodaros ir komunikacijos įrankiais bei metodais. Ekspertai teigia, jog plačiai prieinami dirbtinio intelekto (toliau – DI) sprendimai gali padėti sutaupyti net virš 30% metinių išlaidų, o tai ypač aktualu pradedantiesiems verslininkams, marketingo atstovams ir socialinių tinklų kūrėjams.
Nepaisant šių galimybių, daugelis iki šiol neišnaudoja viso DI potencialo. Šiomis temomis garsūs šalies rinkodaros specialistai lapkritį kvies diskutuoti praktinėje konferencijoje „Turbo Marketing“.
„DI sprendimai ne tik atlaisvina laiką nuo rutininių užduočių, bet ir suteikia galimybę sutelkti dėmesį į kūrybinius ir strateginius sprendimus, kurie tiesiogiai veikia verslo augimą. Naudodami DI, įmonės įgauna aiškų konkurencinį pranašumą, efektyviau pasiekdamos auditorijas ir mažindamos veiklos kaštus. Be to, DI įrankiai skatina specialistų kritinį mąstymą, leidžiant jiems giliau analizuoti duomenis ir priimti geresnius sprendimus greičiau nei konkurentai“, – sako Mantas Kapočius, vienas iš konferencijos lektorių, „Impact Solutions Partners“ bendraįkūrėjas bei vadovas.
Pradedantiesiems ir jau esamiems marketingo, socialinių tinklų bei smulkaus verslo atstovams skirtame renginyje bus siekiama ne tik parodyti kasdien pritaikomas DI galimybes, bet ir supažindinti su naujausiomis mokamos ir organinės rinkodaros tendencijomis, įrankiais ir metodais.
„Visi žinome, kad su mokama reklama ne visada pavyksta pasiekti norimų rezultatų, tačiau ne visi žino, kaip reklamuotis išmaniai, kuriant nuolatinius klientų šaltinius. Todėl aš pasakoju apie tai. Noriu, kad žmonės išmoktų kurti pastovius klientų šaltinius bei diversifikuoti reklamos kanalus. Kiekvienas gali tai padaryti, tačiau tam reikia išmanyti 8 organiškos rinkodaros principus ir panaudoti 16 įrankių jų įgyvendinimui“, – sako geriausias Lietuvoje organiškos rinkodaros ekspertas ir konferencijos pranešėjas Alex Monaco.
Pranešimus konferencijoje „Turbo Marketing“ skaitys 9 savo sričių specialistai. Tarp jų ir garsus verslo konsultantas, su tokiais tarptautiniais prekių ženklais kaip „Pepsi“, „Astra Zeneca“, „Swedbank“ ir kitais dirbęs Algirdas Karalius, DI įrankius socialinių tinklų komunikacijai pristatysianti Akvilė Mažuolė, mokamos reklamos tendencijas „YouTube“, „Google“ ir „Instagram“ apžvelgsiantis Mantas Kazlauskas, apie „Google Ads“ ir „Programmatic“ reklamą diskutuoti kviesiantis Povilas Goberis, apie įtraukiantį socialinių tinklų vaizdo įrašų kūrimą kalbėsiantis Ronaldas Burokas, praktiniais „Instagram“ turinio kūrimo patarimais besidalinsianti Kristina Kratko. Sėkmės paslaptimis versle dalinsis ir „Telesoftas“ įkūrėjas Algirdas Stonys.
„Renginio formatas – nestandartinis. Mūsų tikslas ne tik supažindinti su galimybėmis ar įkvėpti imtis pokyčių savo veikloje, bet praktiškai parodyti, kaip integruoti DI, organinės ir mokamos rinkodaros įrankius. Kaip turinį kurti paprasčiau ir pigiau, bet ne mažiau kokybiškai. Kaip tikslingai pasiekti savo auditoriją bei sutrumpinti laiką, kasdien sugaištamą rutininėms užduotims. Tikime, kad tik integravus DI metodus verslas gali išlikti konkurencingas šiandieninėje aplinkoje“, – sako Donatas Jakučionis, vienas iš konferencijos „Turbo Marketing“ organizatorių.
Lapkričio 21 dieną Kaune, verslo centre „BLC“ (K. Donelaičio g. 62) vyksiančiame renginyje gali dalyvauti visi norintys verslo, marketingo, socialinių tinklų ir komunikacijos atstovai. Organizatoriai pažymi, jog pristatomas turinys bus aktualus tiek jau esamiems, tiek dar tik pradedantiems specialistams.
Po visos dienos konferencijos dalyviai bei pranešėjai bus kviečiami ir į specialią kontaktų mezgimo (angl. networking) sesiją.