„Aleph“, pasaulinis skaitmeninių technologijų ekspertų tinklas, siūlantis technologinius sprendimus skaitmeninės reklamos ekosistemai, praneša plečiantis savo paslaugų portfelį. Bendrovė rugpjūčio 1-ąja pradeda siūlyti „TikTok Ad“ paslaugas savo klientams Lietuvoje.
„Aleph“ bendradarbiauja su „TikTok“ daugelyje regionų visame pasaulyje nuo 2019 m., todėl puikiai supranta produktų portfelį, platformos demografiją ir optimalias strategijas, pritaikytas skirtingo dydžio ir brandos prekių ženklams.
„TikTok“, turinti daugiau nei 1 mlrd. aktyvių naudotojų visame pasaulyje ir 150 mln. Europoje, yra sparčiai auganti socialinių tinklų platforma, kurios vaizdo įrašų turiniu susidomi vis daugiau žmonių visame pasaulyje. Prekių ženklai greitai tapo svarbia „TikTok“ bendruomenės dalimi, o pati bendruomenė ne kartą įrodė savo didžiulę galią, iššluodama platformoje populiarus produktus iš lentynų.
„Nuo rugpjūčio 1 d. prekių ženklai galės pasinaudoti galimybe dar geriau pasiekti ir patraukti auditorijos dėmesį, naudodami patrauklius „TikTok“ reklamos formatus. „Aleph“ yra pasiruošusi panaudoti sukauptą patirtį siūlant tikslinės auditorijos pasiekimo sprendimus, atvejų tyrimus, virtualius ir gyvus renginius, mokomuosius išteklius ir tarptautinio atsiskaitymo galimybes, teikdama rezultatais pagrįstus reklamos sprendimus”, – teigė Kristina Ramaškaitė, „Aleph“ vadovė Lietuvoje.
Anot K. Ramaškaitės, „Aleph“ yra įsipareigojusi suteikti daugiau galimybių reklamos užsakovams ir padėti jiems išnaudoti visą dinamiškos ir sparčiai augančios „TikTok“ vartotojų bazės potencialą.
Apie „Aleph“
„Aleph“ yra pasauliniai skaitmeninės žiniasklaidos partneriai, jungiantys tūkstančius reklamuotojų su pirmaujančiomis pasaulio skaitmeninėmis platformomis daugiau nei 130-yje pasaulio šalių, kurios neturi fizinių platformų atstovybių. Bendrovė padeda reklamuotojams užmegzti ryšius su vartotojais daugiau nei 45 pirmaujančiose pasaulio skaitmeninėse platformose, tokiose kaip „Google“, „Microsoft“, „Pinterest“, „Reddit“, „Snap“, „Spotify“, „TikTok“, „Twitch“, „Uber“, „X“ ir kitose. Užmegzdama šias ilgalaikes partnerystes, „Aleph“ suteikia galimybę verslams neribotai reklamuotis vietiniu ir pasauliniu mastu. „Aleph“ buvo įkurta 2005 m. ir jai iki šiol vadovauja įkūrėjas Gastonas Taratutas.
Pastaraisiais metais „Aleph“ grupė išaugo iki daugiau nei 1 400 darbuotojų daugiau nei 65 biuruose penkiuose žemynuose ir užsitikrino institucinių partnerių, tokių kaip „CVC Partners“, „Mercado Libre“, „Sony“, „X“ ir „Snap“, investicijas.