Skip to content
Kauniečiams kasdienės naujienos
  • Kontaktai
  • Reklama
  • Išsikalbėk
Menu
Kauniečiams kasdienės naujienos
  • Redakcija
  • Kaunas, Kauno rajonas
  • Lietuva
  • Pasaulis
  • Politika
  • Finansai
  • Kriminalai
  • Gyvenimas
  • Sportas
  • Video
  • Apklausos
Menu Close
  • Naujienos 
    • Redakcija
    • Kaunas, Kauno rajonas
    • Lietuva
    • Pasaulis
    • Politika
    • Finansai
    • Kriminalai
    • Gyvenimas
    • Sportas
    • Video
    • Apklausos
  • Kontaktai
  • Reklama
  • Išsikalbėk
Search for:

Prisijungti

Priminti slaptažodį

Neturite paskyros? Užsiregistruoti

Recover Password

Jau turite paskyrą? Prisijungti

Registruotis

Jau turite paskyrą? Prisijungti

Skrydžiai privačiais lėktuvais: kaip atrodo darbas juose, ir ar tikrai jie tokie jau neprieinami?

  • 2024-02-29
  • kaunieciams.lt
  • Verslas

Sunku būtų ir sugalvoti akivaizdesnį prabangos atributą už privačius lėktuvus. Regis, kai tik kokia nors garsenybė pasiekia tam tikrą žinomumo (ir turtų) lygį, jai pasidaro tiesiog privalu įsigyti savo lėktuvą. Tiesa, aviacijos ekspertai sako, kad toks privačių skrydžių įvaizdis yra šiek tiek perspaustas. Realybėje jie yra prieinami gerokai didesnei daliai žmonių nei galėtumėte pamanyti, o vienais iš rinkos lyderių Europoje čia yra „Avia Solutions Group“ priklausanti privačių skrydžių bendrovė „KlasJet“.

Tik pačių turtingiausiųjų privilegija?

Vasarį pasaulį (o tiksliau Jungtines Valstijas) sudrebino Super Bowl LVIII – amerikietiškojo futbolo lygos finalinės varžybos. Europoje šis sportas fanų nelabai turi, bet žiniasklaida vis tiek nepraleidžia progos pranešti apie šį renginį. Kodėl? Labiausiai dėl to, kad jis sutraukia daugybę žvaigždžių. Viena iš įdomesnių antraščių skaitytojus kreipė į animuotą vaizdo įrašą, kuriame vaizduojami visi privatūs lėktuvai, palikę Las Vegasą iš karto po varžybų.

Tai puiki iliustracija, kokiu privilegijos simboliu yra tapę privatūs skrydžiai. Kai kurios įžymybės juos norėtų padaryti netgi dar privatesniais. Pavyzdžiui, mega pop žvaigždė Taylor Swift, į tą patį Super Bowl LVIII privačiu lėktuvu atskridusi tiesiai iš koncerto Tokijuje, netgi aktyviai bando išsitrinti iš visiems prieinamos skrydžių duomenų bazės. Motyvacija? Dar didesnio privatumo siekis.

Toks išskirtinumo troškimas tegu ir yra šiek tiek perspaustas, bet sykiu pakankamai gerai suprantamas. Privatūs skrydžiai – itin patogus keliavimo  būdas, prie kurio labai greitai priprantama. Kaip sako juos organizuojančios įmonės vadovas Justinas Bulka, tokius skrydžius paprastai renkasi tie, kuriems laikas – pinigai. Tokie žmonės nori išvengti minių ir eilių prie patikros oro uoste, turėti daugiau privatumo, sėdėti patogiai, nelaukti, kada atsilaisvins tualetas, gauti patogias sąlygas šiek tiek padirbėti ir t.t.

„Kelionė privačiu lėktuvu yra personalizuota ir pritaikyta pagal keleivio pageidavimus bei pomėgius. Privatūs skrydžiai – tai aukščiausios klasės būdas keliauti tiek asmeniniais, tiek darbo reikalais. Tas, kas užsako skrydį, gali diktuoti taisykles ir įvardinti, ko nori. Pradedant skrydžio laiku, vieta, terminalų pobūdžiu, ir baigiant aptarnaujančio personalo dydžiu, maisto ir gėrimų pasirinkimu ir t.t. Apriboti gali tik fantazijos stoka“, – pasakoja jis.

Svarbus aspektas ir tas, kad keliaujantys privačiomis oro linijomis paprastai su savimi gali pasiimti gerokai daugiau bagažo nei keleiviai įprastuose skrydžiuose. Kartu skristi gali ir jų gyvūnai. Ir ne bet kaip, o tikromis VIP sąlygomis. Kelionei tai suteikia dar daugiau patogumo. Gal ir nieko keisto, kad tokius skrydžius pastaraisiais metais renkasi vis daugiau žmonių. Rinkos analizės netgi rodo, kad per artimiausius penkerius metus ji turėtų augti kone dvigubai.

„Mums patiems 2023–ieji buvo labai intensyvūs. Mūsų darbo specifika tokia, kad neturime griežtai nustatytų krypčių – viskas priklauso nuo poreikio. Visgi galima paminėti, kad vasarą pagrindinis judėjimas vyksta Europoje, o nuo lapkričio veiksmas persikelia į Artimuosius Rytus ir Afriką“, – pasakoja J. Bulka.

Kiek toks malonumas kainuoja? Viskas labai priklauso nuo to, kaip greitai jums reikia lėktuvo, kiek žmonių skris, kokių papildomų paslaugų pageidaujate. Bet kokiu atveju galima teigti, kad privatūs skrydžiai ne tokie ir nepasiekiami, kaip būtų galima pamanyti. Tarkime, dešimties žmonių kompanija į Paryžių ir atgal suskraidyti galėtų už maždaug 15–30 tūkst. eurų.

Nuo sporto klubų iki religinių bendruomenių

Per pastaruosius metus kompanija skraidino Eurolygos krepšinio klubus, stipriausias Europos futbolo komandas ir nacionalines rinktines, pasaulinio lygio muzikos grupes, politikus, verslininkus. Kiekviena  iš šių grupių turi savo specifinius poreikius.

„Tarkime, sportininkai paprastai laikosi griežtai subalansuotos mitybos ir nori gauti labai specifinių, ne visada lengvai gaunamų maisto produktų. Jiems taip pat nepasiūlysi gazuotų gėrimų ar alkoholio. Muzikantai ar filmavimo grupės skrydžio metu nori pailsėti, labai vertina greitį. Politikų skraidinimas specifinis dėl saugumo reikalavimų. Daugiausiai sau leidžia verslininkai. Jie paprastai sau leidžia pasimėgauti prabangiais gėrimais, saldumynais ir pan.“, – dėsto J. Bulka.

Kiek egzotiškesnė keliautojų grupė – tai religinės bendruomenės. Gali skambėti kiek netikėtai, bet jos užsakomaisiais skrydžiais naudojasi labai dažnai. Tokiu būdu labiau pasiturintys žmonės leidžias į piligrimines keliones. Skrydžių organizatoriams tai būna įdomi, bet ir pakankamai iššūkių sukelianti patirtis.

„Tai būna itin įdomios ir išskirtinės kelionės. Per jas tenka labai akivaizdžiai susidurti su įvairiais kultūriniais skirtumais. Tarkime, labai dažnai norima halalinio arba košerinio maisto. Kartais lėktuve dirbančios palydovės turi vilkėti abajas. Tokiu atveju, tai tampa jų uniformos dalimi, kurią su savimi jos turi visada“, – pasakoja „KlasJet“ vadovas.

Ką daryti, kai kažkas nutinka princo maistui?

Nesvarbu, ar keliautų būtent tokia religinė bendruomenė, ar vestuves švenčianti grupė – reikalavimai lėktuvo personalui visada išlieka tokie patys griežti. Čia svarbu turėti išskirtinius bendravimo įgūdžius, empatijos, elegancijos, gebėjimą pastebėti mažas detales, efektyviai dirbti komandoje.

Tai, koks svarbus šioje industrijoje yra dėmesys detalėms, puikiai iliustruoja skrydžio metu teikiamos maitinimo paslaugos. Ore jos gerokai skiriasi, nes net ir skonio receptoriai čia veikia kitaip nei ant žemės. Viską renkasi klientai. Būtent jie nurodo, kokio pobūdžio meniu nori. Personalas gali tik patarti.

„Mes dirbame su įvairiais prabangių oro linijų maisto tiekėjais, kurie dažniausiai veikia pačiuose oro uostuose. Užsakome meniu, siunčiame pavyzdžius, receptus, kaip maistas turi būti pagamintas, kaip jis turi atrodyti. Galiausiai, prašome patiekalų nuotraukų. Jeigu tik kas nors netinka, taisome tol, kol įsitikiname, kad patieksime patį geriausią įmanomą variantą“, – pasakoja pašnekovas.

Pasak jo, įspūdžių tokiame darbe daugybė. Ypatingai įsimena kelionės su pasaulinėmis įžymybėmis. Jų prašymus smagu ir įdomu įgyvendinti. Itin smagios kelionės su augintiniais, kuriems visada skiriama papildomo dėmesio: užsakoma maisto, miegojimo vietos, pasirūpinama valgymo indeliais, žaisliukais ir pan. Savaime suprantama, laikomasi ir visų aviacijos saugumo taisyklių. Žinoma, būna ir brangių nesusipratimų.

„Itin įsiminė diena, kai su mumis skrido vienos šalies princas. Taip jau nutiko, kad mūsų užsakytas itin brangus ir kokybiškas maistas buvo netinkamai gabentas ir mums pristatytas visas išvartytas. Daug patiekalų buvo nebeserviruotini. Toje situacijoje mūsų komanda čia, Lietuvoje, sparčiai ir glaudžiai dirbo su komanda, kuri tuo metu buvo Tolimuosiuose Rytuose. Viskas pavyko ir sugebėjome laiku gauti ir patiekti kokybišką bei prezentatyvų maistą. Tokias istorijas prisimeni dar labai ilgai“, – teigia J. Bulka.

Užsiprenumeruok naujienas tiesiai į savo el. paštą

Taip nepraleisi svarbiausių naujienų!


Panašūs straipsniai:

Japonijoje pristatyti Lietuvos energetikos sprendimai

2025-05-16

„Katarsis“ pateko į „Eurovizijos“ finalą

2025-05-16

Mančesteryje sulaikytas amerikiečių reperis Ch. Brownas

2025-05-15

Hercogienės Meghan populiarumas – vėl žemumose

2025-05-15

Slovėnijos policija tiria, kur dingo Melanios Trump statula

2025-05-15

Trūksta mokytojų

2025-05-15

Kaune dingęs nepilnametis atsirado

2025-05-15

Teismas leido suimti žurnalistą

2025-05-15

Šokio pamokos negalią turintiems žmonėms

2025-05-15

Gera žinia pirmąjį būstą planuojantiems

2025-05-15

Svarstoma atleisti dalį šauktinių nuo PSD įmokų

2025-05-15

Prezidento žmona apie kovą su vėžiu

2025-05-15

Netoniuose klesti bendrystė

2025-05-15

Kauniečiai sukūrė priešo aptikimo įrankį

2025-05-15

Kaunas kviečia į gimtadienį

2025-05-15

Komiška kova su klimato kaitos neigimu

2025-05-15

Žingsniai vaikams: koja kojon dėl gabių vaikų ateities

2025-05-14

Rusijos agresijos prieš Ukrainą naujienos

2025-05-14

 Vilnius: Lietuvos sostinė ar Minsko priemiestis?

2025-05-14

Nepastovūs orai – iššūkis ūkininkams

2025-05-14

Kaune nuskambėjo „Tramtatulis“

2025-05-13

Eurovizijoje bus balsuojama kitaip

2025-05-13

Prezidentas pasveikino naują Kanados vadovą

2025-05-13

Keisis pensijų sistema? (papildyta)

2025-05-13

Kauno rajonas bėgs

2025-05-13

Vairuojant viršijamas greitis ir girtaujama

2025-05-12
autobusai

Keisis Kauno priemiesčio autobusų maršrutai

2025-05-12

Dažnėja gaisrų sąvartynuose

2025-05-12

Viceministrė A. Putk šaukiasi išsilavinusio jaunimo

2025-05-12

Paaiškėjo, kur vyks Eurobasket 2029 finalinės kovos

2025-05-12

UAB “Kauniečiams”
Įmonės kodas: 307072731
PVM mokėtojo kodas: LT100017557011
Banko sąskaitos nr.: LT717044090113506715

info@kaunieciams.lt
Privatumo politika

Pranešk naujieną!

Pamatėte ar nugirdote kažką įdomaus ar šokiruojančio?
Pasidalinkite šia žinia su portalo skaitytojais.

Pasidalinti žinia

Copyright © 2025 Kauniečiams kasdienės naujienos