Prezidentas Gitanas Nausėda ketvirtadienį, tęsdamas darbo dieną Elektrėnuose, susitiko su Elektrėnų savivaldybės meru Gediminu Ratkevičiumi ir Elektrėnų ledo arenoje dalyvavo diskusijoje „Neformalusis vaikų švietimas: ar išnaudojame galimybes?“.

Susitikime su Elektrėnų savivaldybės meru G. Ratkevičiumi ir jo politine komanda šalies vadovas aptarė valstybės įmonės „Ignitis grupė“ bendradarbiavimą su Elektrėnų savivaldybe, Vilniaus apskrities atliekų tvarkymo centro sąvartyno, esančio Elektrėnų savivaldybės teritorijoje, veiklą, Seime priimtų Prezidento teiktų įstatymų dėl didesnio finansavimo savivaldybių keliams ir administracinės naštos mažinimo įgyvendinimą.
Apsilankęs Elektrėnų ledo arenoje Prezidentas su švietimo, mokslo ir sporto ministre Raminta Popoviene, Elektrėnų savivaldybės meru G. Ratkevičiumi, Lietuvos neformaliojo švietimo agentūros direktoriumi Valdu Jankausku, Elektrėnų savivaldybės neformaliojo ugdymo sektoriaus atstovais, sporto būrelių auklėtiniais dalyvavo diskusijoje apie neformalųjį vaikų švietimą.
Šalies vadovas pažymėjo, kad, asmenybės tobulėjimo požiūriu, tai, ką jaunas žmogus veikia po formaliojo ugdymo valandų, yra ne mažiau svarbu už bendrojo ugdymo procesą. „Neformalusis švietimas turi užimti kiekvieno Lietuvos vaiko antrąją dienos pusę – tą dienos dalį, per kurią jis praplėstų savo prigimtines galias augti, atrastų savo talentus, taptų savo laimę kuriančiu žmogumi, atvira ir solidaria su visuomene, meilę Lietuvai puoselėjančia asmenybe“, – sakė Prezidentas.
Šalies vadovas atkreipė dėmesį į ypatingą kokybiško ir įvairaus neformaliojo švietimo reikšmę išgujant narkotikus ir kitas žalingas priklausomybes iš jauno žmogaus gyvenimo. Prezidentas pabrėžė, kad įgyvendindamos neformaliojo ugdymo programas valstybė ir savivaldybės augina socialinio teisingumo jausmą ir prisideda prie lygių galimybių visiems principo įgyvendinimo. „Būreliuose kiekvienas turi turėti galimybę rasti mėgstamą veiklą, realizuoti savo pomėgius, išskleisti savo asmenybės sparnus, nepaisant socialinės aplinkos ar gimimo vietos“, – sakė šalies vadovas.
Diskusijos dalyviai aptarė svarbiausius sprendimus, kurie leistų neformaliajam vaikų švietimui tapti visuotine ir gerai veikiančia valstybės prioritetine sistema.