„Audi S“ serijos modelių, už kuriuos atsakinga ‚Audi Sport GmbH‘ (buvusi ‚quattro GmbH‘), istorija prasidėjo 1990 m. nuo trijų durų kupe ‚Audi S2‘. O paskutinis savarankiškas šio padalinio modelis, neturintis „civilinių“ pirmtakų, yra superautomobilis “Audi R8”, kurio gamyba buvo nutraukta praėjusiais metais. Tad Pietų Afrikos bendrovės „KwaZulu-Natal“ entuziastai nusprendė sujungti šiuos du sportinius automobilius – ir po veterano modelio kapotu įkurdino ugningą “R8” V10 tipo motorą.
Iš „Audi R8“ superautomobilio paimtas atmosferinis V10 5.2 variklis išvysto 620 AG ir 580 Nm. Tai gerokai daugiau nei bazinis variklis, tačiau tai nebuvo pagrindinė problema kuriant unikalų automobilį. Suprojektuotas centrinės komponuotės platformoms, V10 variklis pareikalavo iš esmės pertvarkyti variklio skyrių. Bendrovės „KwaZulu-Natal“ specialistai išsaugojo visų varančiųjų ratų pavarą „quattro“ ir papildomai įrengė pneumatinę pakabą.
„Audi S2“ su V10 varikliu – vienetinis projektas. Jo kūrėjai net nesvarsto galimybės tokius automobilius gaminti mažomis serijomis. Tai velnioninškai brangu. Nes reikia ne tik rasti originalų “S2”, bet ir V10 motorų donorų. Ir šiuo atveje nei seni “S2” kupe, nei “R8” pakelėse nesimėto.