Kauno kolegijos (KK) J. Vienožinskio menų fakulteto bei Kauno rajono turizmo ir verslo informacijos centro (TVIC) sumanymas patraukliau pristatyti Kauno rajoną susilaukė 10-ties vizualinių darbų.
Ieškojo bendro vardiklio
Antradienį Raudondvario menų inkubatoriuje baigėsi projektinių siūlymų konkursas, kurio nugalėtoja paskelbta Domeikavoje gyvenanti KK studentė Ugnė Babiliūtė.
KK antro kurso grafikos dizaino specialybės studentai visą semestrą ieškojo simbolių, ženklų, spalvų ir grafinių vaizdų, kurie galėtų tiksliau apibūdinti Kauno rajoną.
Savivaldybė išsiskiria gausiomis ir veikliomis bendruomenėmis, turtingu gamtos, kultūros ir istorijos paveldu, žemdirbystės tradicijomis, besivystančiu verslu.
Zapyškį žmonės atpažįsta pagal aitvarų festivalį ir vieną žaviausių Lietuvoje Šv. Jono Krikštytojo bažnyčią. Raudondvaris didžiuojasi įspūdingu dvaru. Kačerginė – medinėmis vilomis, Kulautuva – bardų festivaliu „Akacijų alėja“. Babtai garsėja sodininkyste, Ežerėlis – durpynais. Girionys – Lietuvos miškų sostinė. Karmėlavoje, Garliavoje, Muniškėse sparčiai vystosi verslas. Didžiulėje teritorijoje yra 25 seniūnijos, kuriose išsibarstęs 371 kaimas, 9 miesteliai ir 3 miestai. Kas juos vienija?
Studentams tai buvo nemenkas iššūkis. Būsimieji dizaineriai įvairius Kauno rajono simbolius mėgino paversti logotipais ir kraštą atspindinčiais prekės ženklais.
Pakaunės smaragdas
Darbus vertino kolegijos ir savivaldybės atstovai: meras Valerijus Makūnas, Raudondvario dvaro direktorė Snieguolė Navickienė, Kauno rajono TVIC l. e. p. direktorė Aistė Plūkaitė, mero patarėjai Loreta Navakauskienė ir Edmundas Mališauskas, Kauno rajono TVIC vadybininkė Lina Čekanauskienė, J. Vienožinskio menų fakulteto dekanė Sigita Saulėnienė, Dizaino katedros vedėjas Aurimas Gaižauskas, darbų vadovė Gintarė Jarašienė.
Po ilgų diskusijų išrinkti keturi prizininkai. Geriausiai komisija įvertino Ugnės Babiliūtės prekės ženklo idėją. „Apvali, nesusijungianti ženklo forma simbolizuoja Kauno rajono atvirumą. Susiliejanti „N“ raidė tarp dviejų žodžių – tarsi vartai, atspindintys svetingumą turistams, atvirumą naujoms idėjoms ir galimybėms“,- aiškino jaunoji dizainerė.
Mergina pasirinko smaragdinę spalvą, nes, anot jos, pakaunės gamta su ūksmingais miškais ir upėmis primena brangakmenį – smaragdą.
Ilgai ieškojusi vienijančio simbolio, Ugnė vis dėlto pasirinko Raudondvario dvaro kontūrus. „Čia giliausios krašto istorijos šaknys, dvare verda Kauno rajono kultūrinis gyvenimas, švenčiamos bendruomenių šventės, priimami svečiai“, – gynė savo darbą U. Babiliūtė.
Domeikavoje gyvenančiai KK studentei V. Makūnas įteikė 300 Eur. premiją. „Šis apdovanojimas mane skatins tobulėti ir siekti užsibrėžtų tikslų“, – tvirtino konkurso nugalėtoja.
Pabrėžė atvirumą ir veržlumą
Antrą vietą užėmusi Gabrielė Naciūtė sulaukė komisijos narių komplimentų už skoningą šriftą ir išradingai panaudotą raudoną spalvą. Logotipe labiausiai į akis krenta išryškintos ON raidės. Angliškai šis junginys turi daug prasmių, tačiau populiariausios – veiksmo tęsimas, buvimas priekyje, viršuje. „Toks ir yra Kauno rajonas: veržlus, nestovintis vietoje, siekiantis aukščiausių rezultatų“,- kalbėjo Gabrielė.
Dvi trečiosios vietos atiteko Ramintai Kiaulėnaitei ir Antanui Bernotavičiui. Abu autoriai savo darbuose pabrėžė Kauno rajono jaunatviškumą, energiją, ekologiją, laisvės pojūtį.
„Nuoširdžiai džiaugiuosi, kad kurdami logotipus atskleidėte svarbiausius mūsų krašto bruožus. Norėtume su jumis bendradarbiauti ir ateityje“, – įteikdamas premijas kalbėjo meras.
Komisijos nariai kalbėjo, kad prekės ženklą reikėtų tobulinti: jis turėtų dar labiau atitikti Kauno rajono strategiją ir komunikacijos tikslus.
http://lsdpkaunor.lt/naujienos/patraukliausia-kauno-rajono-prekes-zenkla-sukure-domeikaviete/