Kas bendro tarp vairavimo džiaugsmo ir įspūdingos galios kompiuterio? Pasirodo, jei toks kompiuteris valdo šiuolaikiško elektromobilio valdymo sistemas, bendrybių gali būti labai daug. BMW rinkai ruošiasi pristatyti naujos kartos elektromobilius, šiuo metu žinomus bendru pavadinimu „Neue Klasse“; pirmasis modelis bus pradėtas masiškai gaminti dar šiais metais naujoje BMW gamykloje Vengrijoje, na o praėjusią savaitę bavarai pristatė dar vieną prototipą, pavadintą „BMW Vision Driving Experience“ – jame „BNW“ bando „Heart of Joy“ kompiuterį, atsakingą už naujos kartos elektromobilių su bavariškai ugningais charakteriais galios valdymą ir dinamines savybes.
Kompiuterio „Heart of Joy“ užduotis – velnioniškai greitai valdyti galią ir rekuperacija, o pastaroji keturių variklių sedane bus tokia didelė, kad 98 proc. tipinių situacijų kelyje nebus naudojami įprastiniai diskiniai stabdžiai. Beje, „Heart of Joy“ kompiuterio našumas dešimt kartų viršija panašių kompiuterių, naudojamų dabartiniuose BMW modeliuose našumą.. Teigiama, kad naujasis kompiuteris, cituojame „perkels vairavimo malonumą į naują lygį“, nes jis galės išspausti iš motorų ir važiuoklės viską – tiesa, tik kyla klausimas, koks vaidmuo čia bus suteiktas vairuotojui ir ar jis turės iliuzijų, kad vairuoja daug sportiškų ambicijų turintį BMW.
Kas žino, gal šiame lošime bavarams korta kris. Nes BMW iki šiol pavyko didinti elektromobilių pardavimus, nors daugumos konkurentų elektromobilių pardavimai ir toliau mažėja. Tai rodo, kad BMW neblogai jaučia savo tikruosius pirkėjus ir žino, kaip jiems įtikti. Todėl tikėtina „Neue Klasse“ šeima taipogi bus ganėtinai sėkminga.