Šiuolaikinė amerikietiškos svajonės versija – sėkmingas nuosavas verslas, sukurtas ir valdomas tiesiog iš namų. Tai – labai pasiekiama ir reali galimybė visiems, nepriklausomai nuo amžiaus, išsilavinimo, dabartinių įgūdžių ar kitų faktorių. Šį straipsnį norėtume paskirti tam, kad apžvelgtume, kaip sukurti verslą iš namų, kuriam nereikėtų didelių investicijų.
Gera rinkodara parduoda net ir ne tokį gerą produktą
Tai, kad turite ribotą ar nedidelį biudžetą, nereiškia, kad negalite efektyviai reklamuoti savo verslo. Yra daugybė nemokamų arba nebrangių rinkodaros strategijų, kurias galite naudoti, kad skleistumėte informaciją apie savo verslą. Taip pritrauksite lankytojus į svetainę ar socialinės medijos paskyras bei paversite juo iš lankytojų į pirkėjus. Manome, kad svarbiausia:
- Sukurti ir paleisti nuosavą interneto svetainę su pagrindiniais funkcionalumais
o Kontaktine informacija
o Produktų/paslaugų aprašymais ir nuotraukomis
o Patariamojo ar informacinio pobūdžio turiniu
- Perprasti reklamos valdymą socialiniuose tinkluose
- Įvaldyti grafinio dizaino pagrindus
- Susipažinti su SEO pagrindais vidinei ir išorinei jūsų svetainės optimizacijai
Yra daugybė pavyzdžių, kur labai talentingas ir puikius įgūdžius turintis gamintojas valdo gerokai mažiau sėkmingą verslą nei pastebimai žemesnės kokybės produkciją siūlantis prekės ženklas, tikslingiau pritaikantis rinkodaros strategiją. Tad gera reklama ir kūrybiški sprendimai padės įveikti dėl mažo biudžeto atsirandančias kliūtis.
Sukurkite planą ir jo laikykitės
Geriausia – prieš pradedant, sudaryti veiksmų planą. Pavyzdžiui, norite sukurti elektroninę parduotuvę, kuri uždirbtų jums 1000€ grynojo pelno per mėnesį.
Pavyzdys:
- Nusprendėte būti dropshipping stiliaus parduotuvė.
- Jūs mėginsite parduoti belaidžius telefonų pakrovėjus.
- Jų savikaina su išsiuntimu – 10€, kiti kaštai – 100€ per mėnesį.
Tam, kad pasiektumėte tikslą, reikia parduoti 110 belaidžių pakrovėjų per mėnesį. Tarkime, kad 5% elektroninėje parduotuvėje apsilankančių klientų nuperka pakrovėją. Reiškia, jums reikia pritraukti 2,200 lankytojų per mėnesį.
Lankytojų srautą galite pritraukti organiškai ir per reklamą bei SEO sprendimus. Derinkite juos tarpusavyje ir kurkite planą, kuris leistų nustatyti, kiek lankytojų ir pardavimų reikia bei kitas svarbiausias statistines vertes. Sukūrus kiekybinius ir pamatuojamus tikslus, galime lengviau sudaryti planą.
Bene sunkiausia dirbant iš namų – disciplina ir organizuotumas
Vienas iš verslo, nesvarbu, kur jis bebūtų įsikūręs, sėkmės garantų yra organizuotumas. Galite įsigyti specialią arba net nemokamai naudoti užduočių planavimo programas, kurios padės matyti ką ir kada turite atlikti bei protingiau planuoti savo laiką. Tai padės jums maksimaliai išnaudoti darbo valandas.
Stenkitės kuo ilgiau išlikti susitelkę. Darbas namuose gali blaškyti, ypač jei turite mažų vaikų arba neturite konkrečių tikslų ir tik ieškote, kaip ką išbandyti. Norint, kad darbas būtų sėkmingas, svarbu išlaikyti koncentraciją į tikslus. Dėl to taip praverčia mūsų minėtas planas. Tiesa, svarbu ne tik planuoti, bet ir pasirūpinti geromis darbo sąlygomis. Patariame namuose įrengti specialią darbo vietą su patogia kėde ir stalu. Vienas didžiausių mitų, kuriuo, deja, daug kas tiki, kad paprasta dirbti iš lovos arba nuo sofos. Deja, ant jų norisi ilsėtis, o dirbti – daug sunkiau.
Galų gale, organizuotumas reiškia savo laiko gerbimą. Jeigu užstrigote, nebežinote, kaip judėti toliau, iškilo kitų problemų – nebijokite prašyti pagalbos. Vien dėl to, kad pradedate verslą iš namų, nereiškia, kad viską turite daryti patys. Jei jums reikia pagalbos, nedvejodami kreipkitės į šeimos narius ir draugus, klauskite patarimo forumuose, socialiniuose tinkluose. Draugai ar šeimos nariai gali pozuoti nuotraukoms, padėti progresuoti su savo įgūdžiais, pasidalinti resursais.