Skip to content
Kauniečiams kasdienės naujienos
  • Kontaktai
  • Reklama
  • Išsikalbėk
Menu
Kauniečiams kasdienės naujienos
  • Redakcija
  • Kaunas, Kauno rajonas
  • Lietuva
  • Pasaulis
  • Politika
  • Finansai
  • Kriminalai
  • Gyvenimas
  • Sportas
  • Video
  • Apklausos
Menu Close
  • Naujienos 
    • Redakcija
    • Kaunas, Kauno rajonas
    • Lietuva
    • Pasaulis
    • Politika
    • Finansai
    • Kriminalai
    • Gyvenimas
    • Sportas
    • Video
    • Apklausos
  • Kontaktai
  • Reklama
  • Išsikalbėk
Search for:

Prisijungti

Priminti slaptažodį

Neturite paskyros? Užsiregistruoti

Recover Password

Jau turite paskyrą? Prisijungti

Registruotis

Jau turite paskyrą? Prisijungti

Emocijos Kauno „Žalgirio“ arenoje užtikrina reklamos sėkmę

  • 2018-12-20
  • Kaunieciams.lt
  • Sportas

Geros emocijos lemia marketingo kampanijų sėkmę. Taip sako ne tik verslą atstovaujantys marketingo specialistai, bet ir mokslininkai. Įrodyta, kad reklamos veiksmingumas padidėja iki 40%, kai ji transliuojama teigiamame emociniame kontekste. Šiuo mokslo įrodytu faktu tiki su „Žalgirio“ arena ir klubu bendradarbiaujantys prekių ženklai: emocijos, patiriamos renginiuose, leidžia būti geriau pastebėtiems ir palankiau vertinamiems.

UAB „Švyturys-Utenos alus“ jau įsitikino teigiamo emocinio konteksto nauda ir svarba. Viena įsimintiniausių bendrovės suorganizuotų akcijų reklamuojant prekių ženklą „Utenos Radler Nealkoholinis“ vyko š. m. balandžio 24 d. per Kauno „Žalgirio“ ir Pirėjo „Olympiacos“ rungtynes. Atvykę sirgaliai ant kėdžių rado žalius, pagrindinės „Žalgirio“ komandos spalvos, marškinėlius, kurie ne tik simbolizavo istorinę dvikovą Eurolygoje, tačiau ant kurių taip pat puikavosi ir minėto prekių ženklo logotipas.

Paulius Motiejūnas, Kauno „Žalgirio“ ir „Žalgirio“ arenos direktorius, sako, kad „Švyturys-Utenos alus“ pačiu tinkamiausiu metu išnaudojo sezono kulminacijos akimirką, dovanotus marškinėlius apsivilkę sirgaliai buvo pakilioje emocinėje būsenoje, kaip ir šimtai žaliai nusidažiusią areną per televiziją stebėjusių ir „Žalgirio“ komandą palaikiusių žiūrovų.

„Teigiamos emocijos liejosi per kraštus ir rungtynių metu, ir po jų socialinėje erdvėje, – sako Laimis Balčiūnas, „Švyturio-Utenos alaus“ marketingo direktorius. – Sunku net įvertinti, kiek sirgalių dar asmeniškai dalinosi šia istorija su draugais, bendradarbiais, šeimos nariais, rodė jiems marškinėlius. Jais vilkinčius sirgalius buvo galima išvysti ir per kitas „Žalgirio“ rungtynes. Tai parodo kaip pozityviai buvo priimta ši iniciatyva.“

Paklaustas, kokios naudos ši akcija suteikė bendrovei, L.Balčiūnas sako, kad tokius veiksmus nelengva vertinti, nes jie neturi aiškiai pamatuojamo efekto, tačiau jis tiki, kad teigiamos emocijos ir asociacijos sustiprino prekių ženklo įvaizdžio fundamentalius parametrus, padarė jį priimtinesnį vartotojams.

„Vien pažiūrėjus, kiek mūsų prekių ženklas dėl to gavo dėmesio ir sirgalių sugeneruoto teigiamo turinio socialinėje žiniasklaidoje, galima tvirtinti, kad idėjos įgyvendinimas tikrai atsipirko“, – tikina L.Balčiūnas.

„Žalgirio“ komandą palaikančios bendruomenės narių emocijų kardiograma yra identiška, nes visus vienodai į euforiją pakelia taiklūs metimai, o į neviltį varo nereikalingos pražangos. Bendruomenė palanki tiems, kas padeda komandai tobulėti ir kas yra matomi komandos kontekste, nes bendruomenės nariai žino, kad toks prekių ženklas turi tokius pat tikslus, kaip ir jie. Marškinėliai, o kartu ir prekių ženklas, asocijuojasi su ne tik su pergale, bet ir su emocijų, patirtų tuo metu arenoje, visuma, jie nešiojami iki šiol, saugomi, juos sirgaliai velkasi per kitas rungtynes, tikėdamiesi iškovoti pergalę. Dar dabar bendraujant su rėmėjais ne vienas užsimena būtent apie šią aktyvaciją, klausdami, ar ateityje kažką panašaus planuojame kartoti“, – šypsosi P. Motiejūnas.

Emocijų įtaka pastebimumui

2017 m. „Yahoo Inc“ atliktas mokslinis tyrimas atskleidė, kad reklamos poveikis gali padidėti net iki 40% jei ją matantys vartotojai yra geroje nuotaikoje. Tyrimas buvo atliktas naudojant specialią programą, kuria buvo apklausti daugiau kaip 4.000 respondentų JAV, Jungtinėje Karalystėje, Kanadoje ir Vokietijoje. „Yahoo“ komanda sugebėjo nustatyti ne tik emocinio konteksto svarbą, bet ir kad tam tikru metu tam tikros emocijos yra ryškesnės.

Tyrimas parodė, kad kai vartotojai yra optimistiškai nusiteikę, jie 24% labiau patenkinti turiniu apskritai, 40% labiau tikėtina, kad reklama, ypač skaitmeninė, bus labiau paveiki. Būdami geros nuotaikos tiriamieji 30% pozityviau reagavo į video reklamą, 28% – į turinio marketingą ir 20% – į tikslinį marketingą.

Kitas tyrimas, atliktas australų bendrovės „Galaxy Research“ parodė, kad emocinis kontekstas tiesiogiai susijęs su prekių ženklo patikimumu, t. y. vartotojai labiau pasitiki prekių ženklu, kai jį pamato teigiamame emociniame kontekste. Negana to, tyrimas atskleidė, kad vartotojai net 50% labiau yra linkę pirkti to ženklo, kuriuo pasitiki, produkciją.

„Prekių ženklui dalyvaujant ne kaip stebėtojui, o kaip emocijos kūrėjui, galimybės užsitikrinti pastebimumą ir patikimumą vartotojo akyse žymiai padidėja. „Žalgirio“ arenoje teigiamų emocijų kūrimui sudaromos visos sąlygos: nuo pramogų žiūrovams arenoje iki meninio šou per ilgąją pertrauką ar specialiųjų efektų per komandos pristatymą. Taigi tokiais pozityviais momentais pastebėtas prekių ženklas susiejamas su maloniomis emocijomis ir yra geriau įsimenamas“, – tvirtina P.Motiejūnas.

Gerą nuotaiką kūrė konkursu

Į nepamirštamas pozityvias emocijas rengdama marketingo kampanijas orientuojasi ir UAB „Olympic Casino Group Baltija“, žinoma prekių ženklais „Olybet“ ir „Olympic Casino“. Jau trejus metus sporto lažybų prekių ženklas „Olybet“ rengia konkursą „Skrisk su „Žalgiriu“, kurio pagrindinis prizas – skrydis su Kauno „Žalgirio“ komanda į Eurolygos išvykos rungtynes aukščiausios klasės lėktuvu.

„Nors kelionę gali įsigyti bet kuris norintis, ji finansiškai įkandama ne kiekvienam, tad proga dalyvauti konkurse pasinaudoja daugybė žmonių. Prizas – ne tik skrydis, bet ir gyvenimas komandos ritmu dvi dienas: susitikimai su žaidėjais, gyvenimas tame pačiame viešbutyje, dovanos, dalyvavimas rungtynėse, įsiliejimas į komandos kasdienybę ir paslaptingo komandos kelionių gyvenimo pažinimas bei laisvas laikas žymiausiuose Europos krepšinio miestuose“,  – pasakoja P.Motiejūnas.

„Tapdami Kauno „Žalgirio“ rėmėju siekėme supažindinti sirgalius su savo prekių ženklu, būti dar arčiau sporto aistruolių, – teigia Vytautas Romeika, „Olympic Casino Group Baltija“ Rinkodaros ir pardavimų skyriaus vadovas. – Norėjome, kad mūsų prekių ženklas kurtų teigiamas ir išskirtines emocijas. Siekėme komunikuoti su savo esamais ir potencialiais vartotojais, įtraukti juos dalyvaujant konkursuose ir laimint prizus. Iš siekio vartotojams suteikti dar daugiau teigiamų emocijų ir gimė šis projektas.“

Kadangi „Olybet“ tikslas – užmegzti kontaktus su naujais klientais, kas gan sudėtinga taikantis prie naujojo duomenų apsaugos reglamento, konkurso dėka sporto aistruoliai – potencialūs klientai – mielai dalinosi kontaktiniais duomenimis mainais į dalyvavimą konkurse dėl neeilinio prizo. Tačiau tai ne vienintelis pasiektas rezultatas. Anot V.Romeikos, didžiausia siekiamybė, kad konkursą laimėjęs asmuo ateityje sietų visas turėtas kelionės patirtis su prekių ženklu, pasakotų kitiems, kaip tapo šios patirties ambasadoriumi. Tai viena geriausiai veikiančių prekių ženklo reklamų – patirties dalijimasis iš lūpų į lūpas.

V.Romeika priduria, kad, siekdama didinti „Olybet“ prekių ženklo žinomumą, bendrovė orientavosi į geras emocijas: „Siekėme sukurti išskirtinį turinį, kuris perteiktų nesuvaidintas teigiamas emocijas. Manome, kad tą mums pavyko padaryti, mat visų be išimties laimėtojų įspūdžiai buvo teigiami. Ne vienas jų šią kelionę pavadino įsimintiniausia savo gyvenimo išvyka. Tikram krepšinio aistruoliui turbūt nieko nėra geriau, kaip būti taip arti savo mėgstamiausių atletų bei spausti jiems ranką, tačiau sirgaliai retai turi galimybių palaikyti savo mylimą komandą išvykos rungtynėse. Suteikę geras emocijas galime džiaugtis rezultatais: ne tik padidėjusiu prekės ženklo žinomumu, bet ir naujais gerą patirtį turinčiais klientais.“

Mato bendradarbiavimo naudą

V.Romeika ir L.Balčiūnas tikina, kad partnerystė su „Žalgiriu“ prisideda prie dinamiškos ir teigiamas patirtis suteikiančios įmonės įvaizdžio formavimo, padeda pasiekti sporto aistruolius ir paversti juos savo klientais, būti arčiau jų bei kurti išskirtinį turinį. „Olybet“ ir „Švyturys-Utenos alus“ planuoja tęsti bendradarbiavimą ir kurti geras emocijas krepšinio gerbėjams.

„Žalgiris“ yra visos Lietuvos krepšinio klubas. Nesvarbu kuriame mieste gyveni ir už kokią vietinę komandą sergi – visada palaikai „Žalgirį“ jam kaunantis su užsienio varžovais, – tvirtina L.Balčiūnas. – Mūsų įmonė yra viena seniausių ir ištikimiausių lietuviško krepšinio rėmėjų, todėl grįžti prie laikinai nutrūkusio šio klubo rėmimo buvo pasvertas ir tikslingas ėjimas siekiant išlaikyti stiprias asociacijas su Lietuvos krepšiniu. Tikrai neabejoju, kad ir ateityje turėsime abipusiai naudingų projektų, kurie nudžiugins komandos sirgalius.“

zalgiris.lt inf.

Užsiprenumeruok naujienas tiesiai į savo el. paštą

Taip nepraleisi svarbiausių naujienų!


Panašūs straipsniai:

„Štai aš siunčiu jus“ (Lk 10, 3) 14 eilinis sekmadienis

Seimo narys siūlo pasirūpinti sukčių aukomis

Ieškomi geriausi Lietuvos STEAM mokytojai – prasidėjo „Ateities kūrėjų 2025“ apdovanojimai

Baltarusų šnipas inicijuoja mainus: nori būti iškeistas į įkalintus lietuvius

Valstybės dienos renginiai Kaune

Ką manote apie naująją Rotušės aikštės dangą? Išsakykite savo nuomonę apklausoje

Sukčiai nesnaudžia: atranda vis naujas žmonių mulkinimo schemas

Jau greitai dirbtinis intelektas pats norės kalbėtis su jumis

D. Trumpas žada surengti mišrių kovos menų turnyrą prie Baltųjų rūmų

Skaitmeninis šlamštas telefone: štai kaip sumažinti netvarką

Uogų sezonas: kas stiprina organizmą, o kas – sukelia audrą pilve?

Vykstančių į Lenkiją laukia sustiprintos patikros: kontrolė bus vykdoma 13-oje vietų

Mirė Q. Tarantino filmų žvaigždė, aktorius M. Madsenas

Astronomai Saulės sistemoje aptiko dideliu greičiu skriejančią kometą

Lietuvos kalėjimų tarnybos direktoriui – nemalonumai: tarnybinis patikrinimas gali būti tik pradžia

Siūlo bausti P. Gražulį 10 tūkst. eurų bauda

Lietuva vertins branduolinės energetikos plėtros galimybes – Ignalinos atominė elektrinė prisidės ekspertiškai

Lietuvos zoologijos sodui – 87-eri: kartu su gamta, bendruomene ir ateities planais

Tomas Čyvas

Nuo Vilniaus iki pat Manilos nieko naujo (video)

Sklinda nevilties šauksmas: šuniukus gelbėjančiai įstaigai pačiai reikia gerų žmonių pagalbos

Premjerui G. Paluckui neramios dienos: prieš jį ir valdančiuosius rengiamas protestas

IX forto pėdsakas Miuncheno „Bayern“ istorijoje: Oto Alberto Byro šeimos likimas

Vasariška sporto fiesta Birštone: danguje varžysis karšto oro balionų oreiviai, žemėje – galiūnai

Ką daryti, jei stogo santvaros pradėjo girgždėti?

Ar „ChatGPT“ gali padėti SEO optimizacijai?

Sportas ir klimato realybė: kaip aplinkos pokyčiai formuoja naują sportinę kasdienybę

Indijos pilietis Kaune stos prieš teismą dėl galimo kanapių platinimo nepilnametėms

Kauno zoologijos sode nulūžusi šaka nukrito ant ledų pardavėjos

V. Matijošaičio sužalotas pėsčiasis išleistas gydytis, policija pradeda administracinę teiseną

Planas vasarai: gražiausi Europos miesteliai, kurie atrodo lyg iš pasakos

Laikas pasilepinti: vasariški kavos receptai

Kauno meras V. Matijošaitis partrenkė per pėsčiųjų perėją ėjusį vyrą

Po gaisro „Kauno švara“ tęsia veiklą

Kaune sprogo granata: atliekamas ikiteisminis tyrimas

Lietuvos sparčiai auga skaitmeninis verslas: lenkiame ES vidurkį

Liepos 1 d. – ekskursija, ženklinanti Antanui Poškai ir Matui Šalčiui skirtos kelionės pradžią Kaune

Tomas Čyvas

Nusipirkai automobilį? Neskubėk džiaugtis

Kaune iš vyro plėšikas atėmė 30 tūkst. eurų

Švedijos karalienės slaugos konkursą laimėjusi Jurgita: turime keisti požiūrį į pacientą

Kuri sporto šaka gali padėti prailginti gyvenimo trukmę?

Dirbtinis intelektas jau sėdi prie personalo atrankų stalo

„Čekutininkams“ palankios BK pataisos Seime įveikė svarstymo stadiją

Plėšimu ir neatsargiu gyvybės atėmimu kaltinamas I. Molotkovas: labai gailiuosi

Atvira ar įstiklinta? Kaip išsirinkti tinkamiausią verandos tipą savo namams

Vaikas ant keturračio: kaip jį išmokyti važiuoti ir užtikrinti saugumą?

Seimas linkęs leisti savivaldybėms rinkti rinkliavą už eismo ribojimus

Pareigūnų piketas: policininkai kvietė G. Palucką į ekipažą

A. Kandrotas-Celofanas paleistas į laisvę

Teismas sujungė nuomonės formuotojos S. Lipnės įmonės ir buvusios darbuotojos bylas

A. Klišonis: savivalda gali priimti tikslesnius sprendimus nei desovietizacijos komisija

Liberalai siūlo kandidatus pirmininko rinkimams: daugiausiai palaikymo sulaukia V. Čmilytė-Nielsen

„Western Union“ pastatą sprogdinęs jaunuolis nuteistas už J. Juškaitės ir B. Sabatauskaitės niekinimą

Aukščiausio lygio sportininkus parengusiems treneriams siūloma mokėti rentas

Būti žmogumi ir internete: kaip mokytis skaitmeninio pilietiškumo

Vaikų žaidimų aikštelės: kokie pavojai jose slypi?

Lenkija rengia meno vertybių išvežimo planus, jei Rusija užpultų

Laukia dar vienas protestas: pareigūnai reikalaus didesnių algų

Šauliai su Vokietijos brigados medikais dalyvavo pratybose „Elektrėnų skydas 2025“.

Vis dar nepasimoko: Kauno autoserviso vadovas ir darbuotojas nuteisti dėl atlyginimų išmokėjimo „vokeliuose“

Joninių renginiai Kaune

Skaitmeninio matomumo didinimas: ar verta rinktis marketingo agentūrą?

Prienų rajone nukrito sklandytuvas, du vyrai gydomi ligoninėje

Nuo pirmadienio vairuotojai susidurs su laikinais sunkumais: bus draudžiamas eismas Sargėnų estakada

JAV jungiasi į karą: sudavė triuškinantį smūgį Irano branduolinei infrastruktūrai

Kauno regiono forumas atskleidė ES investicijų galią

Pagaliau susiprotėjo: pasienyje dingus Rusijos piliečiui, sprendžiama, kaip sustiprinti tranzitinių traukinių kontrolę

Policija per Jonines rengs reidus ir tikrins vairuotojų blaivumą

Kaune pradedamos dar vieno tilto statybos: jungtis tarp Senamiesčio ir Vilijampolės pasitarnaus pėstiesiems ir dviratininkams

Dėl kapitalinio remonto laikinai keisis eismas Birželio 23-iosios gatvėje

Kad švenčių neaptemdytų nelaimė: ekspertų įžvalgos apie pavojingus dūmus

„AquaSpot“ vakarėlyje prie Kauno marių – garsenybės, dievinančios vandens bei saulės pramogas

Seimo narys K. Podolskis teigia nežinąs kaip jo kuro čekiai atsirado pas merą P. Isodą

Skrydis aplink Lietuvą: oreiviai kyla į pažintinę aviacijos kelionę

Ypatinga Vytauto Didžiojo karo muziejaus rinkinių vertybė – brg. gen. Kaziui Skučui dovanota dėžutė cigarams

Joninės su LRT: nuo šventinio koncerto Nidoje iki specialios filmų programos

Nepastebimas pavojus iškylos metu: kada padažai ir prieskoniai gali pakenkti sveikatai

Seimas nepritarė Laisvės gynėjų dienos įtraukimui į švenčių sąrašą

Buvusį Seimo narį T. V. Raskevičių „į laužą“ komentaru siuntęs vyras lieka išteisintas

Tomas Čyvas

STT, čekiukai ir niekdara

Vilties šventei artėjant

Pabėgimas į gamtą: ką pasiimti, kad žvejyba taptų malonumu, o ne iššūkiu?

Kauno teismas ėmėsi pacienčių slaptu filmavimu kaltinamo ginekologo V. Abraičio bylos

Etikos sargų prašys išsiaiškinti, kiek BK pataisas inicijavusių Seimo narių gali turėti interesų konfliktą

Kur rasti stilingų rūbų už prieinamą kainą?

Nosies korekcija vasarą: ar tai – geras metas operacijai?

Apie „Žalgirio“ sunkumus kalbėjęs L.Kleiza: Trinchieri rotacijas yra sunku suprasti

Saulė ir sveikata: kaip suderinti malonumą su saugumu

„Teka loftai“ – šiuolaikiška erdvė jūsų gyvenimui ar verslui

VRM ministras: rudenį bus skelbiamas antras etapas priedangoms savivaldybėse finansuoti

Ieškomas iš tranzitinio traukinio pabėgęs Rusijos pilietis

Pradėtas tyrimas dėl chuliganiškai besielgusio vairuotojo

COVID-19 testų byloje liudijęs S. Skvernelis: nesuprantu, ką L. Jaruševičienė veikia teisme

Kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių?

Norintiems pradėti verslą? Jums reikia žinoti 3 būtinus žingsnius

Kauno miesto savivaldybė apjungs dalį seniūnijų

Teismas atmetė kalinčio R. Kurlianskio ieškinį STT pareigūnui

Dėl L. Kasčiūno ir G. Liaudansko pasisakymų tyrimas nebus pradėtas

Kauno policijos reidai: 903 greičio viršijimo atvejai ir 7 neblaivūs vairuotojai

Perspėjimas tėvams: vaikų pornografijos ieškantys nusikaltėliai neretai savo aukas randa socialinėse paskyrose

Socialiniuose tinkluose plinta vaizdo klastotės

„Garbė Tėvui ir Sūnui, ir Šventajai Dvasiai” Švč. Trejybės sekmadienis

Birželio 15 d. – Švenčiausioji Trejybė

„Štai aš siunčiu jus“ (Lk 10, 3) 14 eilinis sekmadienis

2025-07-05

Seimo narys siūlo pasirūpinti sukčių aukomis

2025-07-05

Ieškomi geriausi Lietuvos STEAM mokytojai – prasidėjo „Ateities kūrėjų 2025“ apdovanojimai

2025-07-05

Baltarusų šnipas inicijuoja mainus: nori būti iškeistas į įkalintus lietuvius

2025-07-05

Valstybės dienos renginiai Kaune

2025-07-05

Ką manote apie naująją Rotušės aikštės dangą? Išsakykite savo nuomonę apklausoje

2025-07-05

Sukčiai nesnaudžia: atranda vis naujas žmonių mulkinimo schemas

2025-07-04

Jau greitai dirbtinis intelektas pats norės kalbėtis su jumis

2025-07-04

D. Trumpas žada surengti mišrių kovos menų turnyrą prie Baltųjų rūmų

2025-07-04

Skaitmeninis šlamštas telefone: štai kaip sumažinti netvarką

2025-07-04

Uogų sezonas: kas stiprina organizmą, o kas – sukelia audrą pilve?

2025-07-04

Vykstančių į Lenkiją laukia sustiprintos patikros: kontrolė bus vykdoma 13-oje vietų

2025-07-04

Mirė Q. Tarantino filmų žvaigždė, aktorius M. Madsenas

2025-07-03

Astronomai Saulės sistemoje aptiko dideliu greičiu skriejančią kometą

2025-07-03

Lietuvos kalėjimų tarnybos direktoriui – nemalonumai: tarnybinis patikrinimas gali būti tik pradžia

2025-07-03

Siūlo bausti P. Gražulį 10 tūkst. eurų bauda

2025-07-03

Lietuva vertins branduolinės energetikos plėtros galimybes – Ignalinos atominė elektrinė prisidės ekspertiškai

2025-07-02

Lietuvos zoologijos sodui – 87-eri: kartu su gamta, bendruomene ir ateities planais

2025-07-02
Tomas Čyvas

Nuo Vilniaus iki pat Manilos nieko naujo (video)

2025-07-02

Sklinda nevilties šauksmas: šuniukus gelbėjančiai įstaigai pačiai reikia gerų žmonių pagalbos

2025-07-02

Premjerui G. Paluckui neramios dienos: prieš jį ir valdančiuosius rengiamas protestas

2025-07-02

IX forto pėdsakas Miuncheno „Bayern“ istorijoje: Oto Alberto Byro šeimos likimas

2025-07-01

Vasariška sporto fiesta Birštone: danguje varžysis karšto oro balionų oreiviai, žemėje – galiūnai

2025-07-01

Ką daryti, jei stogo santvaros pradėjo girgždėti?

2025-07-01

Ar „ChatGPT“ gali padėti SEO optimizacijai?

2025-07-01

Sportas ir klimato realybė: kaip aplinkos pokyčiai formuoja naują sportinę kasdienybę

2025-07-01

Indijos pilietis Kaune stos prieš teismą dėl galimo kanapių platinimo nepilnametėms

2025-07-01

Kauno zoologijos sode nulūžusi šaka nukrito ant ledų pardavėjos

2025-07-01

V. Matijošaičio sužalotas pėsčiasis išleistas gydytis, policija pradeda administracinę teiseną

2025-07-01

Planas vasarai: gražiausi Europos miesteliai, kurie atrodo lyg iš pasakos

2025-06-30

UAB “Kauniečiams”
Įmonės kodas: 307072731
PVM mokėtojo kodas: LT100017557011
Banko sąskaitos nr.: LT717044090113506715

info@kaunieciams.lt
Privatumo politika

Pranešk naujieną!

Pamatėte ar nugirdote kažką įdomaus ar šokiruojančio?
Pasidalinkite šia žinia su portalo skaitytojais.

Pasidalinti žinia

Copyright © 2025 Kauniečiams kasdienės naujienos