„Mercedes-Benz“ “AMG” padalinio klientams nepatiko, kad V8 variklis buvo pakeistas 2,0 litro darbo tūrio “ketveriuke” su hibridine jėgaine. Pardavimai krenta ir kol kas ‚Mercedes-AMG‘ nieko negali padaryti.Spaudžiamas žaliosios darbotvarkės, „Mercedes-Benz“ koncernas atsargiai šalino V8 biturbo variklį iš „Mercedes-AMG“ sportiškų modelių gamos ir nuo 2022 m. ptradėjo jį keisti sunkia bei gremėzdiška iš tinklo įkraunama hibridine jėgaine, kurios pagrindą sudaro 2,0 l darbi tūrio turbininis motoras. Šis variklis tikrai yra neblogas ir atrodo daugiau nei tinkamas po kompaktiško A klasės hečbeko variklo dangčiu. Tačiau “AMG” pirkėjai jo, panašu, nesuprato. Hibridinis “C63 e” su keturių cilindrų varikliu gavosi labai sunkus ir brangus. Be to monstru tampa tik tuomet, kai įkrauta jo hibridinės jėgainės baterija. Be viso to tokie automobiliai visų pirma skirti malonumui, o ne energijos vartojimo efektyvumui ir CO2 emisijai, todėl nenuostabu, kad AMG modelių pardavimai smuko.
Mercedes-Benz neatskleidžia tikslaus 2024 m. Mercedes-AMG padalinio pardavimų skaičiaus, tačiau žinoma, kad Top-End segmento automobilių pardavimai sumažėjo 14 proc. Top-End segmentas pagal vidinę bendrovės klasifikaciją – tai „Mercedes-AMG“, „Mercedes-Maybach“ ir G klasės modeliai. Iš esmės „Maybach“ pardavimai yra labai kuklūs, G klasės automobilių paklausa yra stabili, todėl akivaizdu, kad dėl Top-End segmento nuosmukio kalti būtent AMG modeliai.
„Mercedes-AMG GmbH“ valdybos pirmininkas neseniai duotame interviu spaudai pripažino, kad dėl 4 cilindrų variklio jo padalinys prarado nemažai klientų. Ganėtinai prieštaringai keturių cilindrų hibridinį “C-klasės” AMG įvertino ir automobilį bandę žurnalistai.
Taigi vokiečiai turi rimtą galvosopį. Sprendimai čia du – vienas sunkiai įmanomas, o kitas baugiai netvarus. T.y.,mandagiai įtikinti gebantys pardavėjai turėtų dažniau ir geriau aiškinti savo klientams apie hibridinės technologijos privalumus, arba, vėl pradėti į savo automobilius montuoti solidžiai murkiančius V8.