VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) vadovas Remigijus Lipkevičius, Susisiekimo ministro patarėjas ir Kaune rinkti Seimo nariai apžiūrėjo bei aptarė miesto pietrytinio aplinkkelio darbus. Vizitą incijavo Seimo Ekonomikos komitetas.
„Kitų metų viduryje turėtų būti baigta atkarpa nuo geležinkelio iki Ateities plento vidurio. Dalis gatvės, vietoje triukšmingos „pagelžkelinės“ taps ramia rajono gatve.
Kita tema buvo tiltas per Nerį, vedantis link „Megos“, kurį kai kas juokais vadina „vilniečių“ tiltu. Paprastai šnekant – pavasarį atidarytas vienas tiltas, o nuo rudens kitas – vidurinysis – uždaromas kapitaliniam remontui, tad darbai vyksta. Taip pat aptarti Žemės ūkio akademijos kaimelio – Mastaičių – kelių reikalai. Dalyvavo kolegos Justinas Urbonavičius ir Andrius Kupčinskas.
Jei klausiate apie projekto pinigus – paaiškinu. Dalis finansuojama savivaldybės lėšomis. T.y. 2 mln. eurų, o dar 14 duoda valstybė. Viso 16 mln. eurų. Žinoma, tai Lietuvos žmonių pinigai. Todėl ir domimės,”- savo komentare rašo Seimo komiteto pirmininkas, konservatorius Kazys Starkevičius.
LAKD Tarptautinių ir komunikacijos atstovė Aušra Ramoškaitė portalui kaunieciams.lt nurodė, kad įstaigos vadovas R. Lipkevičius LRS Ekonomikos komiteto pirmininko K. Starkevičiaus kvietimu dalyvavo išvažiuojamajame posėdyje.
„Pagal galimybes, atsižvelgiant į darbotvarkes VĮ Lietuvos automobilių kelių atstovai dalyvauja Prezidentūros, Vyriausybės, Seimo, merų, kitų valstybės institucijų ir organizacijų, verslo, taip pat ir visuomenės atstovų rengiamuose susitikimuose, Kelių direkcijos įgyvendintų ir (ar) įgyvendinamų projektų apžiūrose. Atkreipiame dėmesį, kad išvažiuojamojo posėdžio metu taip pat lankytasi ir Kazlų Rūdos savivaldybėje, siekiant susipažinti kaip vykdomi darbai keliuose vedančiuose į poligonus,”- teigia ji portalui atsiųstame atsakyme.
Naujojo tilto statyba ir A. Meškinio tiltų sutvarkymas yra, kaip pabrėžia LAKD, dalis įgyvendinamo Islandijos plento projekto. Pabaigus visą šio tilto rekonstrukciją, tiek Kauno gyventojams, tiek visiems kitiems vairuotojams bus mažiau spūsčių bei bus sutaupytas eismo dalyvių laikas, pagerinta eismo sauga.
Įgyvendinus visą Islandijos projektą bus atskirti skirtingo greičio režimo transporto srautai, t. y. tranzitinis transportas bus atskirtas nuo vietinio transporto.
Tai, pasak LAKD atstovės komentaro, intensyviausias kelio ruožas ir tiltai Lietuvoje. Skaičiuojama, kad per magistralinio kelio A1 ruožą nuo Biruliškių sankryžos iki „Via Baltica“, į kurią patenka ir A. Meškinio tiltai, maksimalus paros eismo intensyvumas kai kuriomis dienomis siekia iki 78 tūkst. automobilių per parą.