„Vičiūnų grupė“ stiprina pozicijas vienoje didžiausių žuvies ir jos produktų rinkų Europos Sąjungoje –kompanija įsigijo 17 metų Prancūzijoje veikiančią maisto produkcijos platintoją „CSF France“. Ilgametė „Vičiūnų“ partnerė, iki šiol platinusi grupės produkciją, tapo 19 nuosava grupės pardavimų įmone užsienyje.
„Mūsų skaičiavimais, šis žingsnis per artimiausius keletą metų „Vičiūnų grupės“ pardavimus turtingoje, 65 milijonus vartotojų ir gilias žuvies bei jūrų gėrybių valgymo tradicijas turinčioje valstybėje leis padidinti daugiau nei 50 %. Seniai supratome, kad išties ambicinga verslo plėtra bet kurioje rinkoje įmanoma tik turint ten savo kompaniją ir derinant lietuvių vadovų bei vietos pardavimo, rinkodaros ir kitų sričių profesionalų kompetenciją“, – sako „Vičiūnų grupės“ vadovas Šarūnas Matijošaitis.
Pasak jo, „CSF France“ šiuo metu užima 10-15 % visos Prancūzijos surimio rinkos, tačiau naujieji savininkai mato dar daug erdvės augti.Tambus stiprinimas „Viči“ prekės ženklas, diversifikuojamas gaminių portfelis –prancūzams planuojama pasiūlyti visą kompanijos produkcijos asortimentą –lašišą, silkę, žuvų pirštelius, koldūnus bei kitus gaminius.
„Nepaisant „Vičiūnų grupės“ dydžio, esame lankstūs gamindami produkciją, aptarnaudami partnerius ir parinkdami kainodarą. Suderinus tai su ilgamete „CSF France“ patirtimi bei kontaktais Prancūzijoje, atsivers tikrasis augimo potencialas. Gurmaniškiesiems prancūzams svarbūs ne tik skonio ir maisto kokybės aspektai, ne mažesnį vaidmenį čia vaidina patogi pakuotė ir tai, jog produktas būtų pagamintas laikantis aukščiausių tvarios žuvininkystės reikalavimų. Sieksime įsitvirtinti ir milijardinės vertės Prancūzijos viešbučių ir restoranų maitinimo (HoReCa) sektoriuje“, – teigė grupės pardavimų kompanijos „Vičiūnai ir ko“ vadovas Egidijus Remeikis.
„Vičiūnų grupės“ gaminiai Prancūzijoje platinami nuo pat 2000-ųjų, juos galima rasti tokiuose prancūzų mėgiamuose ir aukščiausius reikalavimus tiekėjams taikančiuose prekybos tinkluose kaip „Carrefour“,„Casino“ ar „L.Eclerc“.
„Kruopščiai rengėmės šiam žingsniui, turime aiškų veiksmų planą, todėl neabejoju, jog vidutiniu laikotarpiu pardavimai stipriai išaugs, o bent trečdalį mūsų Prancūzijoje platinamos produkcijos sudarys „Viči“ ženklo gaminiai. Visgi pirmiausia būtina tinkamai integruoti naują įmonę į visą „Vičiūnų grupės“struktūrą, sukurti tvarų ryšį tarp grupės vadovų, gamybos žmonių bei vietos profesionalų naujoje įmonėje. Praktika rodo, jog tam gali prireikti iki metų laiko, tuomet ir išvysime tikrąjį įmonės potencialą“, –įsigijimo viziją atskleidžia Šarūnas Matijošaitis.
Šiuo metu „CSF France“ dirba 11 darbuotojų,komandą ketinama išlaikyti, jai vadovaus Prancūzijoje gyvenanti pardavimų profesionalė Neringa Greičiutė. Iš viso „Vičiūnų grupės“ pardavimo ir platinimo kompanijose įvairiose užsienio šalyse dirba beveik tūkstantis specialistų.