Sprendimo samdyti rinkodaros konsultantą priėmimas gali būti nelengvas uždavinys, ypač mažoms įmonėms ir ne pelno organizacijoms, kurios dirba su griežtais terminais ir biudžetais. Labai svarbu įsitikinti, kad suprantate, ką konsultantas gali padaryti jūsų organizacijai, įskaitant tas, kokias problemas jis gali padėti išspręsti ir kaip jie įgyvendins sprendimus. Jei jums sunku nuspręsti, ar rinkodaros konsultanto samdymas yra teisingas sprendimas, pateikiame kai kurių problemų, kurias rinkodaros konsultantai, gali padėti išspręsti, vadovas.
Neturite rinkodaros plano.
Visos sėkmingos rinkodaros kampanijos egzistuoja didesnėje strategijoje. Gali atrodyti pakankamai paprasta sukurti „Facebook“ puslapį, kad jūsų organizacijos pavadinimas būtų paskelbtas viešai, arba sudaryti brošiūrą, kurioje išsamiai aprašomi visi puikūs dalykai, kuriuos darote bendruomenės labui. Tačiau tai yra rinkodaros taktika. Taktika neveiks, jei jos neegzistuoja kaip strategijos dalis. Geriausias būdas užtikrinti, kad jūsų pastangos atitiktų didesnę strategiją, yra rinkodaros plano kūrimo procesas. Rinkodaros konsultantas gali padėti jums sukurti rinkodaros planą, grąžindamas jus į pradinę padėtį ir suderindamas visas rinkodaros pastangas su bendraisiais organizacijos tikslais. Rinkodaros planas gali būti sutelktas į visą jūsų organizacijos rinkodarą arba jis gali būti susijęs su konkrečia programa ar kampanija. Norėdami įsitikinti, kad rinkodaros planas yra strateginis, įtraukiame jūsų tikslus, auditorijos profilius, pageidaujamą taktiką, metrikas ir kt.
Jūsų dabartinis rinkodaros planas neveikia.
Nesvarbu, ar nepasiekiate sau nustatytų tikslų, ar jaučiate, kad jūsų rinkodaros plane kažko trūksta, rinkodaros konsultantas gali padėti atnaujinti rinkodaros strategiją. Vienas geriausių dalykų, ką rinkodaros konsultantas gali pasiūlyti šioje situacijoje, yra nauja perspektyva. Žengdami žingsnį atgal ir išnagrinėję savo tikslines auditorijas, rinkodaros tikslus ir pageidaujamus komunikacijos metodus, galite nustatyti problemas, kurių anksčiau nepastebėjote. Pirmas žingsnis sprendžiant šią problemą yra atlikti rinkodaros vertinimą – patobulintą procesą, kurio metu atsižvelgiama į visus jūsų dabartinius rinkodaros tikslus ir pastangas. Vertinimas apima pagrindinių rinkodaros darbuotojų ir suinteresuotųjų šalių apklausą, taip pat išsamius jūsų procesų, medžiagų ir kt. tyrimus.
Jei dirbate ne pelno siekiančioje ar mažoje įmonėje, greičiausiai vienu metu žongliruosite su keliais projektais ir atsakomybe. Kartais yra užduočių, kurių jūs ir jūsų komanda tiesiog negalite įtraukti į savo darbų sąrašus. Rinkodaros konsultantas gali padėti jums valdyti kai kurias iš šių pareigų. Nesvarbu, ar ieškote kūrybinių paslaugų, ar reikalinga konsultacija ar pagalbos kuriant naujos svetainės planą, gali būti lengviau (ir ekonomiškiau) perduoti šį darbą konsultantui nei pasamdyti kitą visą darbo dieną dirbančią darbuotoją.