„Opel“ pateikė pirmuosius sugrįžtančio modelio „Frontera“ vaizdus. Nuo pat pristatymo smagų ir erdvų naująjį visureigį bus galima rinktis su visiškai elektrine pavara, taip pat bus siūlomi variantai su 48 voltų daline hibridine sistema.
„Tvirtas, erdvus, išmaniais technologiniais sprendimais ir našia pavara pasižymintis naujasis „Opel Frontera“ įtiks vairuotojams, norintiems išsiskirti iš minios. Jis idealiai tinka miesto ir priemiesčio aplinkai“, – sakė „Opel“ generalinis direktorius Florianas Huettlas.
iuolaikiškame automobilio salone estetika sumaniai suderinta su praktiškumu. Štai platūs horizontalūs prietaisų skydelio ir dekoratyviniai durų elementai dar labiau išplečia vidaus erdvę.
Vairuotojui įrengta tipiška gamintojui skaitmeninė „Pure Panel“ darbo vieta su dviem 10 colių ekranais ir daugialype informacijos bei pramogų sistema. Žvilgsnį patraukia naujasis elegantiškas, drąsios formos vairas. „Opel“ nuosekliai laikosi maksimalaus komforto ir minimalaus blaškymo filosofijos, tad siekia, kad vairuotojas išvengtų bet kokio skaitmeninių technologijų keliamo streso.
Dėl papildomai pasirenkamos naujoviškos išmaniųjų telefonų stotelės, naujasis modelis taip pat tinka tiems, kurie linkę labiau pasikliauti savo mobiliuoju įrenginiu. Prisijungus prie stotelės per tam skirtą programėlę, vartotojo išmanusis telefonas tampa transporto priemonės informacijos ir pramogų valdymo pulteliu, taip pat jis sąveikauja su vairo mygtukais.
„Opel“ ir vėl pristato sėdynių naujovių. Priekinėse sėdynėse pritaikyta patentuota „Intelli-Seat“ funkcija: speciali anga sumažina spaudimą uodegikauliui ir suteikia išskirtinį komfortą net ir ilgose kelionėse greitkeliu. Be to, sėdynės pasižymi ne tik patogia forma ir prabangiomis medžiagomis, bet ir kontrastingomis siūlėmis. Taip pat galima rinktis iš visiškai tvarių perdirbtų medžiagų pagamintus sėdynių audinius.
Naujojo modelio „Frontera“ bagažinėje yra daugiau nei 460 litrų vietos daiktams, o nulenkus sėdynes talpa padidėja iki 1600 litrų. Papildomo universalumo suteikia santykiu 60:40 padalintos galinės sėdynės, be to, kiekviename modelyje sumontuotos antrosios bagažinės grindys, leidžiančios dalį daiktų susidėti taip, kad šie nejudėtų.
Tiems, kam reikia vežiotis daugiau bagažo, gamintojas siūlo papildomai sumontuoti funkcinius stogo bėgelius ir išnaudoti visas daugiau nei 200 kilogramų stogo apkrovos galimybes.
Kaip ir visi nauji „Opel“ modeliai, „Frontera“ pasižymi ne tik drąsiu ir išgrynintu dizainu, bet ir nepaprastu našumu. Bus galima rinktis vien tik elektros energija varomą modelį arba variantus su itin našiomis 48 voltų dalinio hibrido galios sistemomis.
Nesvarbu, kokią pavarą pasirinks vairuotojas, dėl specifinių važiuoklės parinkčių automobilio vairavimas turėtų palikti malonius įspūdžius. Vokietijos gamintojo inžinieriai ypač daug dėmesio skyrė kėbulo posvyrių kontrolei optimizuoti ir tipiškoms „Opel“ automobilių vairavimo savybėms užtikrinti – net ir važiuojant dideliu greičiu greitkeliuose.
Išraiškinga nauja išvaizda, išmanūs ir smagūs sprendimai bei galimybė paprastai pasirinkti visiškai elektrines arba hibridines pavaras – naujasis „Opel Frontera“ dar kartą parodo, kad Vokietijos prekių ženklas į elektrifikavimo įsipareigojimą žiūri rimtai ir kartu išpildo plataus vartotojų rato lūkesčius.