Nuo š. m. lapkričio „Žalgirio“ kosmetiką vyrams gamina lietuviška bendrovė „Cosmoway“. Tokiu būdu siekiama palaikyti Kauno „Žalgirio“ komandą ir suteikti progą klubo gerbėjams įsigyti mėgstamo prekės ženklo gaminių.
Bendradarbiavimas tarp „Cosmoway“ ir „Žalgirio“ startuoja nuo dviejų populiariausių produktų – dušo želė ir šampūno. „Žalgirio“ komandos žaidėjai ne tik testavo naujuosius produktus ir dalyvavo tvirtinant pakuočių dizainą, bet ir kasdien naudojasi šiomis kūno priežiūros priemonėmis. Netrukus prekybos centrų lentynose, „Cosmoway“ ir Žalgirisshop.lt interneto parduotuvėse turėtų pasirodyti „Žalgirio“ veido ir rankų kremai, taip pat dulksna, padedanti atgaivinti veido ir kūno odą.
„Visame pasaulyje tradicija gaminti įvairias prekes žinomų sporto komandų vardu leidžia sirgaliams prisidėti prie klubų veiklos ir parodyti emocinį palaikymą, – sako Paulius Jankūnas, Kauno „Žalgirio“ krepšinio komandos kapitonas. – Mūsų komandai po įtemptų treniruočių svarbu naudotis natūraliomis ir kokybiškomis kūno priežiūros priemonėmis. O jas dabar įsigyti gali ir mūsų fanai.“
Suartino kaimynystė Kaune ir žalumas
Tiek „Žalgirio“, tiek „Cosmoway“ atstovai tvirtina, kad bendradarbiavimą nulėmė keli esminiai bendrumai: abi organizacijos įsikūrusios Kauno apskrityje, jas jungia pagarba tvarumui, patriotiškumas ir firminė žalia spalva. „Cosmoway“ jau keletą metų Lietuvoje ir užsienio rinkose garsėja „Green Feels“ produktų linija. Didelį dėmesį skirdama kosmetikos gaminių natūralumui ir ekologiškumui, „Cosmoway“ kūno priežiūros priemones gamina gamtos apsuptyje, Kauno rajone esančiame Piliuonos kaime.
„Džiaugiamės, kad „Žalgirio“ komanda kreipėsi į mus dėl jų vardo kosmetikos gamybos. Šie produktai suteiks sirgaliams dar vieną galimybę prisidėti prie „Žalgirio“ palaikymo, – sako Justė Pinkevičienė, „Cosmoway“ rinkodaros vadovė. – Naujus produktus kūrėme siekdami suderinti kokybišką prabangą su patrauklia kaina.“
Pasak J.Pinkevičienės, naujoji „Žalgirio“ kosmetika vyrams skirta ne tik sirgaliams, bet visiems aktyviems, veikliems, savarankiškiems žmonėms su aiškia pilietine pozicija, kas jie bebūtų – sportininkai, verslininkai, mokslininkai, biurų darbuotojai ar darbininkai.
„Kurdami kosmetikos sudėtį ir aromatus, atsižvelgėme ir į tai, kad tarp „Žalgirio“ gerbėjų yra daug moterų. Pavyzdžiui, naujoji dušo želė ir dulksna turėtų patikti ir joms, nes šių gaminių sudėtis ir kvapai yra universalūs“, – pasakoja „Cosmoway“ atstovė.
Pagal bendradarbiavimo sutartį už kiekvieną nupirktą „Žalgirio“ kūno priemonę klubui atiteks proporcinga suma. „Cosmoway“ prognozėmis kasmet planuojama pagaminti 50 tūkstančių ir daugiau „Žalgirio“ kosmetikos vyrams vienetų.