„Renault“ su pasididžiavimu praneša, kad 2017 metų pabaigoje Europos rinką pasieks „Alaskan“.
Šis vienos tonos keliamosios galios pikapas debiutavo 2016 metų pabaigoje. Debiutui buvo pasirinkta Lotynų Amerika, kur tokio tipo automobiliai yra labai populiarūs. Prieš „Alaskan“ pasirodymą „Renault“ pristatė sėkmės sulaukusį mažesnį pikapą „Duster Oroch“. Šis į naują segmentą įžengęs modelis yra sukurtas SUV automobilio pagrindu ir siūlo ketverių durų, penkių vietų ir talpios krovinių platformos derinį. Naujasis „Duster Oroch“ greitai sudomino klientus Kolumbijoje ir Argentinoje, kur jis per kelis mėnesius tapo segmento lyderiu.
Šių dviejų pikapų buvimas „Renault“ asortimente atskleidžia globalias markės ambicijas daugiau nei trečdalį pasaulinės lengvųjų komercinių automobilių rinkos sudarančiame pikapų segmente, kurį savo ruožtu sudaro penki milijonai per metus parduodamų automobilių.
„Renault“ Ženevos automobilių parodoje pristato gausiai įrengtą „Alaskan“ versiją – tobulą kompanioną, leidžiantį sportišką vairavimą suderinti su aktyviu laisvalaikiu žiemą.
„Po „Alaskan“ debiuto Lotynų Amerikoje „Renault“ neabejoja, kad klientai Europoje įvertins šį vienos tonos pikapą. „Alaskan“ yra galingas, raumeningas ir tvirtas pikapas, atitinkantis pačių reikliausių verslo klientų ir tokių pat privačių pirkėjų poreikius.“
Ashwani Gupta – viceprezidentas, Lengvųjų komercinių automobilių padalinio vadovas
I. TVIRTA IŠVAIZDA
„Alaskan“ dizainas išsiskiria iš kitų pikapų. Jo atletišką ir įspūdingą stotą papildo gausiai įrengta versija, kurią galima pamatyti Ženevos automobilių parodoje.
• Į akis krinta „Renault“ DNR pabrėžiančios, plačios, chromu dekoruotos radiatoriaus grotelės.
• Jo dydis ir apimtys suformuoja galingą ir tvirtą įspūdį.
• Tvirtas priekinis buferis pabrėžia dailiai suformuotas detales.
• Jo kapotas ir kėbulo linijos paryškina tvirtą išvaizdą.
• C formos „full-LED“ tipo žibintų siluetas leidžia automobilį lengvai atpažinti kelyje.
• Dviejų atspalvių „hard top“ uždedamas krovinių skyriaus dangtis yra būtinas elementas šiame segmente, apsaugantis žiemos laisvalaikiui skirtą įrangą.
• Išraiškingos ratų arkos apgaubia išskirtinius ratus su žieminėmis padangomis.
• Prie skersinių stogo rėmų pritvirtintos snieglentės.
• Automobilis nudažytas žiemos peizažą primenančia atlasine balta spalva.
• Demonstruojamos versijos salone panaudota specifinės spalvos odinė apdaila.
II. BEKELĖS NUOTYKIAMS SKIRTAS TVIRTUMAS IR GALIA
Galinė daugiasvirtė „Alaskan“ pakaba suteikia išskirtines valdymo savybes, sukibimą su keliu ir komfortą visiems keleiviams, nesumažindama automobilio pravažumo ar tvirtumo.
Jo tvirtas, sustiprintas laikantysis rėmas suteikia galimybę vežti daugiau nei toną krovinio.
Modelis taip pat pasižymi didele prošvaisa ir klasėje didžiausiomis priekabos tempimo galimybėmis (3,5 tonos).
„Alaskan“ yra galingas ir sumaniai sukurtas automobilis su neginčijamomis galimybėmis bekelėje.
• Įprastam naudojimui keliuose skirta nuolatinė visų ratų pavara.
• Ekstremalioms sąlygoms skirta pažeminta pavara.
• Lygiems keliams skirta dviejų ratų pavara.
• Padidintam saugumui skirtas ir visus ratus veikiantis eLSD (elektronikos kontroliuojamas riboto slydimo diferencialas).
• Ekstremalioms sąlygoms skirtas, sukibimą su keliu pagerinantis, galinis riboto slydimo diferencialas.
• Elektroninės, saugumą ir komfortą padidinančios pagalbinės vairavimo sistemos: HSA („Hill Start Assist“ – pajudėjimo įkalnėje pagalbinė sistema) ir HDC („Hill Descent Control“ – nusileidimo nuokalne kontrolės sistema).