Teniso trenerio ir pasaulinio modelio Simo Kučo gyvenimas daugeliui gali pasirodyti it iš pasakos – Milanas, Londonas, Lisabona ir net Bankokas. Visai neseniai vaikinas nusifilmavo tarptautinėje „Renault“ reklamos kampanijoje, kur tapo idealios šeimos tėveliu. Kaip jam toks vaidmuo ir kuo šiandien gyvena Simas – iš pirmų lūpų.
Pagauti nuolat užsienyje dirbantį ir gyvenantį vaikiną gali pasirodyti tarsi neįmanoma misija, tad neretai ir į interviu klausimus jis atsako nuotoliniu būdu. Vis dėlto kartais šį gražuolį pasiseka išvysti ir gimtinėje. Šį kartą Simas ištaikė laisvą valandėlę, kol lankėsi Vilniuje.
Iš tiesų S. Kučas daugeliui pažįstamas iš dviejų visiškai skirtingų sričių – teniso ir modelio karjeros. Ko gero, net ne visi, kurie jį pažįsta iš vienos srities, žino apie antrąją.
Raketė rankoje nuo ketverių
Pats Simas pasakoja, kad tenisas jo gyvenime atsirado dar vaikystėje. Tuomet, būdamas vos ketverių metų pyplys, jis ėmėsi lankyti teniso užsiėmimus ir jam puikiai sekėsi. Augdamas Simas pamažu tapo visų amžiaus grupių čempionu ir atstovo Lietuvai įvairiausiose teniso varžybose.
„Daviso taurės varžybose Egipte žaidėme vienoje komandoje su Ričardu Berankiu, Gvidu Sabeckiu ir Danieliumi Lencina, – vieną didesnių pasiekimų sulaukus vos 19 metų prisimena vaikinas. – Tuomet užėmėme trečiąją vietą.“
Nuo JAV iki Vilniaus
Šiandien Simas pripažįsta, kad tenisas – brangus malonumas, tad pritrūkus finansų ilgainiui jį gyvenimas nubloškė į JAV, kur studijavo sporto vadybą ir ėmėsi žaisti už vieną iš universitetų.
Tuomet, gyvendamas svetur, jis pirmą kartą paragavo ir trenerio duonos. Mokymas ir savo žinių perdavimas pasirodė ne tik įdomi, bet ir perspektyvi sritis. Vėliau trenerio darbą Simas tęsė Olandijoje, po to persikėlė gyventi į Kauną, tačiau čia ilgai neužsibuvo ir galiausiai 4–5 metams persikėlė į gimtosios šalies sostinę Vilnių. Tuomet jis net neįsivaizdavo, kad netrukus gyvenimas apsivers aukštyn kojomis.
Netikėtas sprendimas
„Vieną dieną netikėtai sulaukiau pasiūlymo pabandyti padirbėti modeliu. Iš pradžių žiūrėjau skeptiškai – aš juk sportininkas, koks iš manęs modelis, vis dėlto nuėjau, – pasakoja vaikinas. – Pirmasis pasiūlymas buvo skristi į Kiniją trims mėnesiams. Niekas nesitikėjo, kad mesiu tenisą, kur tikrai taip gerai sekėsi.“
Tačiau Simas išdrįso ir šiandien, keliaudamas po pasaulį ir dirbdamas visiškai su tenisu nesusijusį darbą, kur kasdien vieną kastingą keičia kitas, tenka dalyvauti įvairiausiose fotosesijose ir filmavimuose, sakosi visiškai nesigailintis savo pasirinkimo.
Dabar vaikino gyvenime tenisas nuplaukė į antrąjį planą ir didžiąją darbo ir gyvenimo dalį užima modelio karjera. „Tenisui telieka 8–10 valandų per savaitę, o seniau tam skirdavau net iki 70 valandų, – prisipažįsta Simas. Dabar jis sakosi neįsivaizduojantis savo gyvenimo be vieno ar kito, todėl stengiasi viską suderinti, net jei kažkuriam skiriama ir mažiau laiko.
Vienas iš 700 pretendentų
Na, o modelio karjera gabiam vaikinui sekasi ne ką prasčiau nei teniso. Visai neseniai Simas tapo tarptautinės „Renault“ reklamos kampanijos veidu ir dirbo su ta pačia profesionalų komanda, kuriai teko filmuoti tokias žvaigždes kaip Davidas Beckhamas ar Johnny Deppas. Kompanija Simą atsirinko iš 700 atrankoje dalyvavusių pretendentų, o tai tikrai nemenkas pasiekimas.
„Filmavimas truko pora savaičių Lisabonoje, Portugalijoje. Po pirmosios savaitės buvau grįžęs į Lietuvą ir, kai jau reikėjo grįžti į darbus, pavėlavau į lėktuvą, tad vos spėjau į antrosios savaitės filmavimus“, – ne visai sklandžią patirtį prisimena Simas. Vis dėlto šiandien galime pasidžiaugti, kad jis visur suspėjo ir dabar tarptautinėse reklamose galime matyti dar vieną lietuvišką veidą.
„Automobilis iš tiesų naujoviškas, viskas įrengta aukščiausiu lygiu – tiek išvaizda, tiek vidus. Rodos, viskuo pasirūpinta – tik sėsk ir važiuok. Tikrai rekomenduočiau ir pats pirkčiau, jei tik turėčiau šeimą, – prisiminęs vairavimo patirtį šypsosi vaikinas. – Apskritai matyti, kad „Renault“ labai patobulėjo – šaunuoliai. Puikus automobilis šeimai – viskas yra, ko reikia. Be to, puikus kainos ir kokybės santykis, o tai ne mažiau svarbu.“
Dar didesnio džiaugsmo filmavimo aikštelėje Simui teikė ir tai, kad bendradarbiauja būtent su „Renault“ – ilgamečiu ir ištikimu Kauno „Žalgirio“, jo mylimos komandos, rėmėju. Vaikinas – užkietėjęs „Žalgirio“ gerbėjas, nuo vaikystės stipriai palaikantis žaliai balta apranga vilkinčią komandą ir nepraleidžiantis nė vienų rungtynių, todėl itin nudžiugo, kad prekės ženklas, remiantis krepšinį Lietuvoje ir jo mėgstamą komandą, pasirinko jį tapti reklaminės kampanijos veidu.
Tėvelio vaidmuo
Simui reklamoje teko vairuoti naujos kartos „Renault Scenic“, kuris visai neseniai nepriklausomos organizacijos „Euro NCAP“ saugumo testuose pelnė penkių žvaigždučių įvertinimą. Turbūt būtent todėl saugumu išsiskiriančio automobilio reklamoje vaizduojama idealios šeimos idilė, o Simui atiteko tėčio vaidmuo.
„Buvo labai linksma filmuotis, nes vaikas, kurio tėtį vaidinau, kalbėjo tik portugališkai. Taigi įsivaizduokite situaciją, kai aš nesuprantu portugališkai, o jis – lietuviškai“, – šypsosi prisiminęs vaikinas. Vis dėlto žvelgiant į nuotraukas ar filmuotą medžiagą jokių nesklandumų nematyti. Priešingai – kone imi tikėti, kad jis – tobulos šeimos tėtis, nes tas vaidmuo Simui kuo puikiausiai tinka.
„Darbas su vaikais man nėra naujiena. Dirbdamas treneriu buvau atsakingas ne tik už 4–6 metų vaikų teniso įgūdžius, bet ir apskritai už jų vystymą, tad jau turu patirties ir žinau, kas jiems patinka, ko jie nemėgsta ir kaip reikėtų prie jų prieiti“, – pasakoja jis.
Nori trijų vaikų
Matant jauną, perspektyvų ir dar velniškai gražų vaikiną, kuriam taip puikiai tinka tėvelio vaidmuo, nori nenori imi smalsauti, o koks gi jo paties požiūris į šeimą?
„Tiesą pasakius, norėčiau trijų vaikų, – nustebina atsakymu Simas. – Iš karto dviejų, t. y. kad tarp jų gimimo būtų maždaug poros metų skirtumas, o po kokių 10 metų – dar vieno.“
Šiandien vaikino širdis jau užimta, jo mintis ir ateities planus užkariavo devyneriais metais jaunesnis modelis iš Lenkijos Ola Kędrzynska, tad ir minėtieji šeimos pagausėjimo planai, ko gero, siejami su ja. Vis dėlto modelių pasaulyje, kai vieną dieną tenka filmuotis vienoje, o kitą – jau kitoje pasaulio vietoje, sėslus gyvenimas su trimis vaikais sunkiai įsivaizduojamas.
„Olai puikiai sekasi. Ji tikra šaunuolė. Štai ką tik baigė dvi reklamos kampanijas – dirbo su „Bershka“, po to su „Zara“. Dabar porai mėnesių ruošiasi skristi į Japoniją, – gerų žodžių antrajai pusei negaili Simas. – Taigi šeimos kūrimas priklauso nuo to, kaip susiklostys situacija.“
Nors vaikinui pasisekė pabuvoti jau kone visuose žemynuose, neaplankytų vietų, kurios traukte traukia – daugybė. Artimiausiuose planuose – Londonas, Los Andželas ir Meksikas.
[vc_row][vc_column][vc_gallery type=”image_grid” images=”6319,6320,6321,6322,6323,6324,6325,6326,6327,6328,6318″][/vc_column][/vc_row]