Kintanti elektroninės komercijos aplinka ir vartotojų įpročiai bei lūkesčiai skatina išbandyti naujus metodus ir priemones bei dar efektyviau vykdyti e. komercijos marketingą. Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau ketvirtus metus organizuoja konferenciją „E-commerce Marketing Update’25“ internetu, skirtą pasidalinti praktiniais patarimais ir naujovėmis, laukiančiomis šiais metais.
„Šiais metais savo patirtimi ir įžvalgomis apie skaitmeninį marketingą, socialinių tinklų naujienas bei laukiančias tendencijas kalbės net 19 profesionalų. Tikimės, kad renginys įkvėps ir leis marketingistams lengviau priimti sprendimus dinamiškoje skaitmeninio marketingo aplinkoje“, – sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.
Renginių seriją atidarys „iProspect” verslo vystymo vadovas Mantas Bieliauskas, pristatydamas, kaip dirbtinis intelektas jau spėjo pakeisti ir dar pakeis e. komerciją bei ką verslai turi žinoti, siekdami būti efektyvūs. Kaip „Amazon” pokyčiai paveiks vartotojus, pardavėjus ir visą rinką, atskleis e-komercijos konsultantas Vytautas Vorobjovas, o affiliate marketingo galimybes e. komercijoje pristatys „PartnerGap” bendraįkūrėja ir vadovė Viktorija Ratomskė.
„Reprise Media” skaitmeninės rinkodaros vadovas Domas Raulinaitis papasakos apie šiuo metu esamus ir naudojamus atribucijos modelius, kurie padeda objektyviau įvertinti rinkodaros kanalų efektyvumą, o „Sales Flow“ įkūrėja Justina Runienė papasakos apie atsargų valdymo iššūkius e. komercijos verslams ir jų įtaka pardavimams. Kaip dirbtinio intelekto agentai e. komercijoje keičia klientų aptarnavimą, personalizaciją ir pardavimų procesus, aptars „TeleSoftas“ duomenų mokslininkas Martynas Venckus.
Antroji virtualios konferencijos diena startuos su „Defined Chase“ įkūrėjo ir vadovo Vyčio Bareikos pranešimu, kuriame jis atsakys, kaip efektyviai vykdyti skaitmeninę rinkodarą Lietuvoje ir už jos ribų, kokie kanalai veikia skirtinguose verslo modeliuose bei kaip vykdyti reklamos kanalų plėtrą. Skaitmeninio marketingo profesionalas Mantas Povelauskas pažvelgs retrospektyviai ir aptars, kokias pamokas iš 2024 m. galima pritaikyti ateities rinkodaros strategijoms. Kokius pokyčius SEO pasaulyje atnešė pastarieji metai ir kaip pasikeitė „Google“ algoritmai, apžvelgs „sarmavicius.lt” el. prekybos ir SEO strategas, „LiMA DIGITAL” kursų lektorius Simas Šarmavičius.
„Digital matter“ vadovas Donatas Grinkas savo pranešime pasidalins patarimais, kaip efektyviai pasiekti tikslinę auditoriją pasitelkiant novatoriškus duomenų sprendimus, o kaip hyper-personalizacija keičia e. prekybos taisykles, siūlydama unikalią, duomenimis grįstą pirkėjų patirtį, parodys „Rinkodaros inžinierius“ įkūrėja ir vadovė Eglė Pilypaitė. Antrąją konferencijos dieną uždarys „LIVIN” e. komercijos vadovė Baltijos šalyse Veronika Siurbytė-Černeckė, kalbėdama apie madų vaikymąsi. Ji pasidalins realiu „LIVIN” atveju ir atsakys, kurie keliai veda į augimą, o kurie yra tik trumpalaikiai eksperimentai.
„PHH Group“ marketingo vadovas Vytautas Romeika trečiąją renginių ciklo popietę pradės apžvelgdamas e. komercijos rinką Baltijos šalyse, jos evoliuciją ir pagrindinius šių metų iššūkius. Kaip pritaikyti savo svetaines, mokėjimo sistemas ir klientų aptarnavimą pagal naujus Europos Sąjungos reikalavimus dizainui ir šiuos pokyčius išnaudoti kaip konkurencinį pranašumą, pasakos „TGS Baltic” partnerė, Lietuvos reklamos standartų biuro prezidiumo narė Indrė Barauskienė. „Hostinger“ svetainių kūrimo įrankių produkto vadovė Miglė Cicėnaitė-Jocė pasidalins, kokios dizaino, funkcionalumo ir vartotojų patirties tendencijos formuos e. komercijos svetaines 2025-aisiais.
Pasimatymą su rinkodaros tendencijomis, kurios gali atrakinti kelią į jūsų klientų širdis, praves „Superyou” vykdančioji vadovė Gintarė Surgutanovienė ir „Superyou” kūrybos ir dizaino komandos vadovė Gabrielė Pajėdaitė-Macevičienė. Kaip efektyviai taikyti socialinį klausymą (ang. social listening) marketingo strategijoje, aptars „Maradino” vadovas Julius Grigutis, o renginį uždarys „NFQ.emai” padalinio vadovas, LiMA valdybos narys ir „LiMA DIGITAL” kursų lektorius Matas Pocius, SMP, pasakodamas apie neišnaudotas naujienlaiškių marketingo galimybes didesnėms konversijoms.
Trijų popiečių konferencija internetu „E-Commerce Marketing Update’25“ vyks kovo 4, 5 ir 6 dienomis. Daugiau informacijos čia.
Konferenciją organizuoja Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), sukaupusi daugiau nei dvidešimt metų veiklos patirtį, vienijanti daugiau nei 1400 narių bendruomenę ir siekianti stiprinti marketingo profesiją šalyje.