Augant hibridinių ir grynai elektrinių automobilių pardavimams visame pasaulyje, tokie automobiliai turėtų išlikti kaip riedantys paminklai šlovingai praeičiai, kuri dvelkė sodriu benzino kvapu.
Naujasis „Ferrari” hiperautomobilis turi nesudėtingą pavadinimą – tiesiog „12Cilindri“. Nėra čia nei turbokompresoriaus, nei hibridinės pavaros – tik atmosferinis V12 tipo 6,5 litro darbo tūrio motoras. Tai naujausia „F140“ šeimos variklio, egzistuojančio nuo 2002 m., modifikacija (šios linijos agregatų rastume „Enzo”, „599 GTB Fiorano”, „LaFerrari”, „GTC4Lusso”, „Purosangue” modeliuose).
„12Cilindri“ variklio galia siekia 830 AG. Nauja agregato savybė – elektroninė sukimo momento koregavimo sistema. Čia elektronika keičia sukimo momento kreivės charakteristikas perjungiant trečiąją ir ketvirtąją pavaras, kad būtų pasiektas intensyvesnis įsibėgėjimas. Beje, superautomobilyje naudojamas aštuonių pavarų „robotas” su dviem sankabomis, sumontuotas prie galinės ašies. Jis perjungia pavaras 30 proc. greičiau nei „Ferrari 812 Superfast” modelyje.
„Ferrari 812 Superfast“ įpėdinis iki šimto nuo nulio įsibėgėja per 2,9 sekundės. Kartu su „12Cilindri“ uždaru kupė kėbulu pristatoma ir versija su nuimamu kietuoju stogu – „12Cilindri Spider“. „Spider“ yra šiek tiek sunkesnis už uždarą modelį, tačiau beveik toks pat greitas – iki šimto kilometrų per valandą greičio spurtuoja per 2,95 sekundės. Didžiausias šių automobilių greitis viršija 340 km/val. Už visą ši grožį italai ruošiasi prašyti nuo 395 tūkst. EUR už superautomobilį su įprastu stogu iki 435 tūkst. EUR už atvirą jo versiją „Spider”.