Verslo analitikai pastebi, kad pasaulio elektromobilių rinkos lyderiai susiduria su šiokiais tokiai sunkumais. Kaip praneša agentūra “Bloomberg”, remdamasi vidiniu bendrovės laišku, bendrovė “Tesla” planuoja savo darbuotojų skaičių sumažinti daugiau kaip 10 proc. visame pasaulyje. Tai reikštų atleidimą iš darbo apie 14 000 žmonių, viso “Tesla” kompanijoje dirba apie 140 000 darbuotojų. Teigiama, kad “Tesla” nori padidinti efektyvumą, atsižvelgiant į 20 proc. sumažėjusį pardavimų skaičių pirmąjį 2024 m. ketvirtį ir sumažintas kai kurių “Tesla” modelių pardavimo kainas, kurias koreguoti privertė konkurentai.
Teksaso gamykloje, kurioje surenkami “Cybertruck” pikapai, taip pat bus mažinamas darbo pamainų skaičius. Tuo tarpu “The Verge” pranešė apie pikapų pristatymo vėlavimus, kuriuos lėmė atšaukimai dėl užstrigti galinčio akceleratoriaus pedalo problemų.
Pagrindinis “Tesla” konkurentas elektromobilių rinkoje, BYD, pirmąjį ketvirtį patyrė 43 % elektromobilių pardavimų nuosmukį. Taigi dviem gigantams dar teks kovoti dėl lyderystės visus 2024 m. Konsultacijų ir tyrimų bendrovė “ABI Research” prognozuoja gerus metus elektromobiliams: iki 2024 m. pabaigos jų pardavimai pasaulyje turėtų išaugti 21 %, o 2025 m. – dar 19 %. Tai akivaizdus augimo sulėtėjimas (2023 m. buvo +31 %), tačiau vis tiek augimas.
Grįžkime prie “Tesla”. Gegužės mėn. ji Šanchajuje pradės statyti gigafabriką, kuriame bus gaminami “Megapack” stacionarūs energijos kaupimo įrenginiai – dar vienas didelis bendrovės verslas, kuris galėtų ją paremti. O Didžiojoje Britanijoje “Tesla” bendradarbiauja su “JustEat”, kad pradės teikti novatorišką paslaugą – maisto pristatymą į “Superchargers” įkrovimo stoteles. Suprask, pietaukite, kol jūsų akumuliatorius įsikraus.