Draudimo bendrovė „Seesam“ atnaujina savo prekės ženklą Baltijos šalyse. Šiam žingsniui bendrovė ryžosi siekdama tiksliau atspindėti savo dabartinį požiūrį į draudimo paslaugas: keičiantis vartotojų poreikiams, bendrovė į partnerystę su jais taip pat žvelgia naujai. Atnaujinto logotipo elementai taip pat atspindi ir bendrovės įsiliejimą į didžiausią Austrijoje bei Centrinėje ir Rytų Europoje draudimo įmonių grupę „Vienna Insurance Group“.
„Jeigu anksčiau buvome įpratę saugoti daiktus, šiandien, besikeičiančio pasaulio ir jo suteikiamų galimybių šviesoje, daiktų apsauga svarbi tiek, kiek svarbu apsaugoti pilnavertį ir sklandų gyvenimą. Nuo standartinių klausimų, ar automobilis bus draudžiamas ir privalomu, ir kasko draudimu, kokios rizikos aktualios ir pan., pereinama prie holistinio požiūrio, kur gyvenimo būdas ir jo suteikiama pasirinkimų laisvė yra tai, ką reikia saugoti. Todėl būdama draudimo bendrove sau keliame naują iššūkį – užtikrinti klientų gyvenimo kokybę iš esmės, o ne tik jų daiktų apsaugą“, – tikina „Seesam Insurance AS“ valdybos pirmininkas Andri Püvi. Jis atkreipia dėmesį, kad tai reikalauja platesnio požiūrio negu tik specializacija draudimo veikloje. Svarbu yra nepamiršti, kad šiandien kiekvieno iš mūsų gyvenimas yra pakankamai įvairus ir greitas, tad neturime laiko arba paprasčiausiai nenorime galvoti apie tokius mažus dalykus kaip apsauga konkrečiam daiktui.
Atnaujintas „Seesam“ logotipas yra modernesnis ir veržlesnis, tačiau nenutolęs nuo senojo, nes bendrovė išlaiko savo pamatines vertybes: sąžiningumą, atsakingumą, atvirumą ir toleranciją. Šis logotipas yra bendrovės deklaracija klientams dėl duoto pažado laikymosi. Tuo pačiu perteikiama, kad tai bus daroma įžvalgiau, progresyviau, atsižvelgus į besikeičiančius jų poreikius ir siūlant skaitmenizuotus, paprastus ir integruotus sprendimus. Naujajame logotipe šalia bendrovės pavadinimo atsirado keturi trikampiai. Anot A. Püvi, trikampiai simbolizuoja visumą, sudarytą iš mažų ir didelių mozaikos dalių, egzistuojančių kartu ir sukuriančių pilnatvę.
„Rugpjūčio pabaigoje „Seesam“ tapo draudimo įmonių grupės „Vienna Insurance Group“ dalimi, kartu įgydama galimybę perimti patirtį iš beveik 200 metų dirbančios ir didžiausios draudimo grupės Austrijoje bei Centrinėje ir Rytų Europoje. Neabejotinai tai reikšmingas pokytis, kuris įgalins „Seesam“ pasiūlyti dar didesnę vertę kuriančią partnerystę klientams, jautėme būtinybę tai atspindėti ir atnaujintame prekės ženkle“, – teigia A. Püvi.
„Seesam“ draudimo bendrovė yra viena seniausiai Baltijos šalių rinkoje veikiančių draudimo bendrovių. Per pirmus tris šių metų ketvirčius bendrovė pasirašė draudimo įmokų už 54,1 mln. eurų, o tai yra 10 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai. Bendrovė Baltijos šalyse veikia jau 27 metus ir per šiuos veiklos metus sukūrė stabilų ir klientų pasitikėjimą užsitarnavusį verslą.
Bendrovė „Vienna Insurance Group“ yra rinkos lyderė Austrijoje bei Centrinėje ir Rytų Europoje, draudimo rinkoje dirba beveik 200 metų. Grupė jungia 50 bendrovių, veikiančių 25-iose šalyse, išlaiko ilgametes tradicijas, stiprius prekės ženklus bei artimus santykius su klientais. VIG bendrovėse iš viso dirba apie 25 tūkst. darbuotojų. Bendrovė turi aukščiausią ATX (pagrindinis Vienos vertybinių popierių biržos reitingas) A+ reitingą su stabilia perspektyva, taip pat jos akcijos kotiruojamos Prahos vertybinių popierių biržoje.