Ketvirtoji „Ruby“ šokolado rūšis, papildžiusi juodo, pieniško ir baltojo šokolado pasiūlą, tapo ne tik didžiausia pastarojo šimtmečio industrijos naujove, bet ir pelnė vartotojų pripažinimą: Lietuvoje birželį pasirodžiusi pirmoji šio šokolado partija iššluota iš lentynų. Praėjus keliems mėnesiams nuo pasirodymo, daugiau kaip kas antras nupirktas tokio paties formato „KitKat“ batonėlis yra „Ruby“, rodo kompanijos „Nestle Baltics“ pardavimų duomenys.
Lietuva tapo viena iš pirmųjų Europos šalių, kurioje nuo birželio galima įsigyti ketvirtosios šokolado rūšies – „Ruby“. Naujasis šokoladas gaminamas iš „Ruby“ kakavos pupelių, o jo spalva išgaunama visiškai natūraliai, nenaudojant dažiklių ar skonio priedų. „Ruby“ šokoladą sukūrė Šveicarijoje įsikūrusi „Barry Callebaut“ kompanija – didžiausia pasaulio kakavos perdirbimo įmonė, kuri daugiau nei dešimtmetį eksperimentavo, kad išgautų norimą šokolado spalvą ir skonį.
Pasak „Nestle Baltics“ personalo ir korporatyvinių reikalų vadovės Arianos Rastauskaitės, naujieji „KitKat“ batonėliai su „Ruby“ šokoladu tapo pirmąja galimybe lietuviams išbandyti didžiąją industrijos naujovę. Šie batonėliai buvo išparduoti itin greitai, nes jų paragavę vartotojai skubėjo įsigyti dar. Atsižvelgusi į tai, kompanija nusprendė naujuosius batonėlius ir toliau palikti „Nestle“ reguliariajame asortimente.
„Pastebėjome, kad žmonės šokoladuką pamėgo jau po pirmųjų bandymų. O dabar jį sėkmingai perka ir toliau. Vertinandami pirmuosius birželio-rugpjūčio pardavimų rezultatus matome, kad Lietuvoje „KitKat Ruby“ sudaro net 64 proc. visų tokio pat formato „KitKat“ šokoladinių batonėlių pardavimų ir beveik 20 proc. visų šio prekės ženklo pardavimų. Tikime šios naujovės sėkme, todėl Baltijos šalių rinkai pristatysime dar vieną šių šokolado batonėlių partiją“, – teigia A. Rastauskaitė.
Naudos ir kituose produktuose
Personalo ir korporatyvinių reikalų atstovė neslepia, jog dėl didelės šio šokolado sėkmės, „Ruby“ planuojama naudoti gaminant ir kitus produktus, esančius po „Nestle“ prekės ženklu.
„Tokia naujojo produkto sėkmė tik įrodo, kad Lietuvos ir kitų Baltijos šalių vartotojai yra atviri naujovėms, drąsiau išbando naujus skonius. Nors į lietuvius dažnai žiūrima kaip į tradicinių skonių mėgėjus, matome, kad ir Lietuvoje atsiveria niša naujovėms. Be to, šokolado rinkoje jau seniai nebuvo tokio lygio inovacijos: paskutinė tokio masto naujiena išvydo pasaulį prieš aštuonis dešimtmečius, kuomet rinkai buvo pristatytas baltasis šokolads. Tad smaližiai buvo pasiilgę kažko unikalaus ir netikėto“, – kalba A. Rastauskaitė.
Lietuvoje šio šokolado tikslinė grupė yra „įžvalgūs atradėjai“ (angl. discerning discoverers) – žmonės nuo 20 iki 40 metų, kurie mėgsta išbandyti naujus dalykus. Pastarųjų pardavimų rezultatai rodo, kad dažniausiai „KitKat Ruby“ renkasi jaunimas ir jaunos šeimos.
Naująjį „Ruby“ šokoladuką jau spėjo pamėgti ir kitų šalių vartotojai – didelės sėkmės jis sulaukė ir Australijos, Vokietijos bei Olandijos rinkose, o Didžiojoje Britanijoje netgi tapo perkamiausiu „Nestle“ produktu. Šokoladas buvo pristatytas ir Austrijos, Bulgarijos, Vengrijos, Maltos, Olandijos, Lenkijos, Portugalijos bei Ispanijos rinkoms.
„Ruby“ šokoladą pritaikė pirmieji
„KitKat“ yra pirmasis prekės ženklas pasaulyje, kurio produktai pradėti gaminti su „Ruby“ šokoladu.
Pirmieji pasaulyje „KITKAT Chocolatory Sublime Ruby“ šokolado batonėliai buvo pristatyti Japonijoje ir Pietų Korėjoje šių metų sausio 18 dieną. Naujojo šokolado pristatymas sukėlė didžiulį susidomėjimą – per pirmąją savaitę šokolado batonėliai būdavo išparduodami per 30 minučių nuo specializuotų parduotuvių darbo laiko pradžios.
Lietuvoje pirmieji produktai su „Ruby“ šokoladu pasirodė šių metų birželio mėnesį, Estijoje – balandį, o Latvijoje – gegužę. „KitKat Ruby“ Baltijos šalyse jau galima įsigyti visuose didžiuosiuose prekybos centruose, degalinėse bei spaudos kioskuose.