Naujajame „BMW Neue Klasse“ bus įdiegtas Kinijos įmonių kurtas dirbtinis intelektas. Vokiečių bendrovė praranda pozicijas Kinijoje, tad susivienijo su vietos internetinės prekybos milžine „Alibaba“, kad integruotų jos technologijas į savo būsimus automobilius. Elektromobilių „Neue Klasse“ serija bus pirmoji, kuri jau kitais metais gaus elektronines „smegenis“ iš Kinijos.
Nors „Alibaba Group“ daugiausia žinoma kaip prekybos bendrovė ir ‚AliExpress‘ motininė įmonė, ji, kaip ir kitos didelės korporacijos, investuoja į šiuolaikines technologijas. Pavyzdžiui, per ateinančius trejus metus „Alibaba“ investuos daugiau kaip 50 mlrd. dolerių į savo DI modelio, vadinamo „Qwen“, sukūrimą.
“Qwen” modelį jau naudoja Kinijos automobilių gamintojai, įskaitant “Zeekr” ir “Leapmotor”, tačiau Europos automobiliuose jis pasirodys pirmą kartą.
“BMW” gaus du elektroninius asistentus – vadinamuosius „dirbtinio intelekto agentus“. Pirmasis, „Car Genius“, realiuoju laiku padės vairuoti, o antrasis, „Travel Companion“, ieškos įvairių paslaugų ir stovėjimo vietų, planuos keliones ir siūlys restoranus pagal naudotojo pageidavimus.
“BMW” tikisi, kad naujoji partnerystė ne tik padės pasivyti kinus aukštųjų technologijų sektoriuje, bet ir padidins šios markės automobilių patrauklumą Kinijoje.